حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو در راه است: تمرکز اپل بر دستگاه های تاشو

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل در حال حاضر روی توسعه دستگاه های تاشو تمرکز کرده است. انتظار می‌رود آیفون یا آیپد تاشو این شرکت تا سال ۲۰۲۵ رونمایی شود.

بازار گوشی های تاشو از تسلط سامسونگ و هواوی خارج می‌شود؟

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ۸۰ درصد از دستگاه های مجهز به نمایشگر تاشو، در سطح جهان متعلق به دو برند سامسونگ و هواوی است. ورود اپل به فضای واقعیت مجازی با Vision Pro توجه زیادی را معطوف این شرکت کرد. کارشناسان بر این باورند که عرضه یک آیفون یا آیپد تاشو نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای را در بازار ایجاد می‌کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، به تازگی در بازار فروش آیفون نشانه هایی از ضعف دیده می‌شود. فروش گوشی های اپل به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ و هواوی قرار گرفته است. همین موضوع ممکن است انگیزه ورود اپل به دنیای دستگاه های تاشو را ایجاد کند. با این حال، تمرکز اپل بر روی تجربه کاربری ممکن است عرضه محصول تاشو این شرکت را بیشتر به تاخیر بیندازد. گوشی های هوشمند تاشو نسل اول، مانند گلکسی زد فولد سامسونگ، از کامل بودن فاصله زیادی داشتند. قطعاً اپل به منابع و زمان قابل توجهی نیاز دارد تا بتواند انتظارات کاربران را برآورده کند.

اولین آیفون تاشو به سبک Flip خواهد بود

گزارش شده که اپل مدت زیادی است که روی این فناوری کار می‌کند. طبق گزارش ماه گذشته The Information، اپل در حال کار بر روی حداقل ۲ نمونه اولیه آیفون تاشو (به سبک Flip) است. انتظار می‌رود که iphone تاشو دارای صفحه نمایش خارجی نیز باشد.

هنوز فناوری برای جلوگیری از آسیب به پنل نرم وجود ندارد. گفته می‌شود که اپل به دنبال ساخت آیفون تاشویی است که به نازکی «مدل‌ های فعلی آیفون» باشد. گزارش شده که این شرکت، یک آیپد تاشو را نیز در دست توسعه دارد.

رونمایی آیفون تاشو اپل تا ۲۰۲۷ به تعویق افتاد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی