حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ با تغییر طراحی عمده منتشر شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، سامسونگ

مدتی است که می‌دانیم سامسونگ قرار است سری Galaxy Watch 7 خود را در سه مدل استاندارد، FE و اولترا در رویداد Unpacked تیرماه معرفی کند. تاکنون، جزئیات مربوط به ساعت‌های هوشمند جدید بسیار اندک بوده است، اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اکنون اطلاعات بیشتری از آن‌ها درحال فاش شدن است. امروز، افشاگر مشهور، OnLeaks، رندر گلکسی واچ 7 اولترا را منتشر کرده است که بازطراحی عمده این ساعت رده‌بالا را با قاب مربعی و نمایشگر دایره‌ای نشان می‌دهد.

رندر گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ

این اولین بار است که به یک مدل از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 سامسونگ نگاهی می‌اندازیم. رندرهای گلکسی واچ 7 اولترا به‌صورت آنلاین فاش شده است و اولین نگاه ما را به ارتقای طراحی اصلی که سامسونگ با سری ساعت‌های هوشمند بعدی خود معرفی می‌کند، می‌دهد.

این رندرها نشان می‌دهد که سامسونگ سعی کرده است حد وسطی بین طراحی مربعی و دایره‌ای که گلکسی واچ‌ها با آن شناخته می‌شوند، بیابد. نتیجه چیزی است که بسیار شبیه به ساعت‌های سنتی Panerai می‌باشد.

رندر گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ

رندر گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ

فراتر از آن، به‌نظر می‌رسد یک دکمه فیزیکی سوم در وسط وجود دارد که توسط دو دکمه فیزیکی پیشین در لبه سمت راست ساعت قرار گرفته است. این دکمه ممکن است راه را برای عملکردهای اضافی، به‌ویژه موارد مربوط به Galaxy AI هموار کند.

علاوه‌بر یکپارچگی بیشتر بند‌ ساعت با قاب آن، به‌نظر می‌رسد سوراخ‌های بلندگوی بزرگ‌تر نیز قابل مشاهده هستند. پنل نمایشگر دایره‌ای با سایز 1.5 اینچی کماکان باقی مانده است و و ابعاد خود ساعت نیز به 47×47.4×16.4 میلی‌متر می‌رسد که آن را به ضخیم‌ترین ساعت هوشمند میان تمامی مدل‌های گلکسی واچ و اپل واچ تبدیل می‌کند. حاشیه نمایشگر چرخشی دوست‌داشتنی نیز در این مدل حفظ شده است که فریم آن با علائم فاصله 5 دقیقه‌ای تزئین شده است، یکی دیگر از انتخاب‌های طراحی که باعث می‌شود بیشتر شبیه یک ساعت غیرهوشمند به‌نظر برسد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی واچ 7 دارای چیپست جدیدی خواهد بود، 50 درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود شارژ می‌شود و درنهایت ممکن است ویژگی سنجش قند خون را به‌ارمغان بیاورد. انتظار می‌رود سامسونگ از سری گلکسی واچ 7 در رویداد Unpacked در تاریخ 10 جولای/20 تیر در پاریس فرانسه رونمایی کند.

نظر شما درباره بازطراحی عمده گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی