حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 7 در سه مدل و با تراشه کم‌مصرف‌تر معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

چند روز پیش، گزارش جدیدی منتشر شد مبنی‌بر اینکه سامسونگ به‌طورجدی درحال بررسی عرضه یک ساعت هوشمند جدید با نمایشگر مربعی است. اکنون، شایعات جدید اطلاعات بیشتری را در مورد سری گلکسی واچ 7 فاش می‌کنند، از جمله اینکه این سری در سه مدل مختلف معرفی خواهد شد و از تراشه‌ای بهره می‌برد که تا 50 درصد مصرف انرژی این ساعت‌ها را کاهش می‌دهد.

گلکسی واچ 7 در سه مدل

به‌گفته یک منبع آگاه، گلکسی واچ 7 در سه نسخه کلاسیک، پرو و یک نسخه دیگر عرضه خواهد شد. نوع جدید ساعت هوشمند می‌تواند طراحی نمایشگر مربعی داشته باشد که در مورد آن گزارش دادیم. اگر این اطلاعات درست باشد، این اولین باری است که سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ را به‌طور همزمان عرضه می‌کند.

یکی دیگر از شایعات منتشرشده توسط TheGalox_ ادعا می‌کند که تراشه Exynos W940 که انتظار می‌رود در سری گلکسی واچ 7 استفاده شود، 50 درصد انرژی کمتری نسبت‌به Exynos W930 مورداستفاده در Galaxy Watch 6 خواهد داشت. علاوه‌بر این، تراشه Exynos آینده برای پوشیدنی‌ها 30 درصد سریعتر از مدل قبلی خواهد بود. این امر به گلکسی واچ 7 برای رقابت با ساعت‌های هوشمندی مانند وان پلاس واچ 2 و شیائومی واچ 2 که از تراشه اسنپدراگون 4 نانومتری کوالکام استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

گلکسی واچ 7 در سه مدل

گلکسی واچ 7 در سه مدل

قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه Exynos W940 اولین تراشه سامسونگ است که از فرآیند 3 نانومتری Samsung Foundry استفاده می‌کند. اگر این شایعه درست باشد، پس ادعای 50 درصد مصرف انرژی کمتر و 30 درصد قدرت بیشتر واقعاً ممکن است. بااین‌حال، شما باید این اطلاعات را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید، زیرا گزارش‌های افشاگر TheGalox_ چندین بار در گذشته نادرست بوده است.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه گلکسی واچ 7 سامسونگ در سه نسخه مختلف و با تراشه کم‌مصرف‌تر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی