حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 17.5.1 اپل را همین حالا نصب کنید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

چند روز پیش برای شما نوشتیم که در آپدیت iOS 17.5 باگ برنامه Photos عکس های حذف شده کاربران اپل را مجددا نمایش می دهد. برای رفع این باگ خطرناک، آپدیت iOS 17.5.1 اپل را همین حالا نصب کنید.

آپدیت iOS 17.5.1 اپل

آپدیت iOS 17.5 هفته گذشته با یکی از باگ‌های بسیار عجیبی که تا کنون دیده‌ایم، عرضه شد. کاربران گزارش دادند عکس‌های حذف شده در آیفون و آیپد آن‌ها به طور ناگهانی دوباره نمایش داده می‌شوند.

اپل درخواست رسانه‌ها را برای اظهار نظر عمومی درباره این باگ را رد کرد، اما خیلی سریع و بعدازظهر دوشنبه آپدیت‌های iOS 17.5.1 و iPadOS 17.5.1 را برای رفع مشکل مذکور منتشر کرد.

در یادداشت‌های ارائه شده همراه با آپدیت آمده:

«این به‌روزرسانی رفع اشکال مهمی را ارائه می‌کند. در این مشکل، عکس‌هایی که دچار خرابی پایگاه‌داده بودند، حتی در صورت حذف شدن دوباره در نرم افزار Photos نمایش داده می‌شد».

عکس‌هایی که قبلا حذف‌ شده بودند به ناگهان در بالای لیست تصاویر «اخیر» کاربر نمایش داده می‌شد. در برخی موارد کاربران گزارش کردند که تصاویر خصوصی آن‌ها روی آیپدی که به شخص دیگری فروخته بودند، به نمایش درآمده است. این یک باگ بسیار جدی و خطرناک بود که قرار است با آپدیت iOS 17.5.1 برطرف شود.

متاسفانه اپل هیچ اظهار نظر دقیقی نکرده که چطور تصاویر پاک شده کاربران دوباره روی دستگاه نمایش داده می‌شود!

نظر شما درباره این باگ مهم و خطرناک iOS 17.5 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)