حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto X50 Ultra با تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا Moto X50 Ultra در کشور چین معرفی شد. این دستگاه در بازار جهانی با نام Edge 50 Ultra عرضه شده است. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی برخوردار است.

موتورولا X50 Ultra با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و پشتیبانی از شارژر ۱۲۵ وات رونمایی شد

موتورولا ایکس ۵۰ اولترا دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر رنگ های ۱۰ بیتی و حداکثر روشنایی ۲,۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای موتورولا Moto X50 Ultra از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

Motorola X50 Ultra

تراشه ۴ نانومتری Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند حداکثر دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. سه لنز دوربین در قاب پشتی Moto X50 Ultra دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) برخوردار بوده و برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی نیز از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اولتراواید این دستگاه میدان دید ۱۲۲ درجه‌ای داشته و از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و به فناوری فوکوس خودکار مجهز شده است.

برخی از مشخصات موتورولا X50 Ultra

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، موتورولا ایکس ۵۰ اولترا دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. در کشور چین، این گوشی هوشمند با هوش مصنوعی Lenovo Xiaotian AI به‌دست کاربران می‌رسد. این دستگاه دارای فریم آلومینیومی است و جنس قاب پشتی نیز از چوب واقعی است. البته رنگ های هلویی و سبز تیره Moto X50 Ultra دارای قاب پشتی چرم مصنوعی هستند. این دستگاه از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۲۵ واتی TurboPower (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی می‌کند.

قیمت موتورولا ایکس ۵۰ اولترا

قیمت موتورولا Moto X50 Ultra به‌شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳,۹۹۹ یوآن (معادل ۵۵۳ دلار)

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۴,۲۹۹ یوآن (معادل ۵۹۵ دلار)

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۴,۶۹۹ یوآن (معادل ۶۵۰ دلار)

موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

قیمت این تلفن هوشمند بسیار پایین‌تر از نسخه جهانی آن (Edge 50 Ultra) است. فروش این گوشی از ۲۴ می (چهارم خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند موتورولا چیپست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی