حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 50 Ultra با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 و دوربین پریسکوپی معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا Edge 50 Ultra با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 معرفی شد. این تلفن هوشمند از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری بهرمند است. این گوشی با قاب پشتی چوبی قابل تهیه بوده که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. دو رنگ دیگر (خاکستری و هلویی) دارای قاب پشتی از جنس چرم گیاهی هستند.

موتورولا Edge 50 Ultra با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قاب پشتی چوبی معرفی شد

سال گذشته، شاهد معرفی مدل Ultra نبودیم. بنابراین، موتورولا اج ۵۰ اولترا یک ارتقاء نسبت به اج ۵۰ پرو محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند جدید در مقایسه با اج ۵۰ پرو دارای دوربین بهتر و تراشه‌ای قدرتمندتر است.

موتورولا اج ۵۰ اولترا با قاب پشتی چوبی

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند جدید موتورولا را بر عهده دارد. این چیپست بسیار قوی‌تر از Snapdragon 7 Gen 3 به‌کارگرفته‌شده در مدل پرو است. Moto Edge 50 Ultra با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود.

موتورولا Edge 50 Ultra دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی اندازه 1/1.3 اینچی داشته و پیکسل های آن ۱.۲ میکرومتر است.

Motorola Edge 50 Ultra

Motorola Edge 50 Ultra

دوربین پریسکوپی Edge 50 Ultra وضوح ۶۴ مگاپیکسلی، پیکسل های ۰.۷ میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/2.4 دارد. دوربین دیگر از نوع اولتراواید بوده و به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (دارای پیکسل های ۰.۶۴ میکرومتری) با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. این دوربین زاویه دید ۱۲۲ درجه‌ای داشته و از فناوری فوکوس خودکار، بهره‌مند است. دوربین های در نظر گرفته شده برای موتورولا اج ۵۰ اولترا از سیستم فوکوس خودکار لیزری برخوردارند.

دوربین سلفی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (با پیکسل های ۰.۶۴ میکرومتری)، گشودگی دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار است. هر سه دوربین می‌توانند ویدئو های 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. دوربین سلفی توانایی ضبط ویدئو های 1080p اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را داشته؛ و دوربین اصلی نیز می‌تواند در همین رزولوشن تا ۹۶۰ فریم بر ثانیه به فیلمبرداری اسلوموشن بپردازد.

از آنجایی که ۲۰۲۴، سال هوش مصنوعی است. موتورولا تصمیم گرفته تا از این فناوری برای کمک به دوربین استفاده کند. هوش مصنوعی در این گوشی به طور خودکار سرعت شاتر، فوکوس خودکار و سایر پارامتر ها را کنترل می‌کند. موتور جدید Photo Enhancement تصاویر را برای افزایش جزئیات در  سایه ها، وضوح، رنگ و عکاسی بوکه بهینه می‌کند.

صفحه نمایش موتورولا اج ۵۰ اولترا از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی بهرمند است

موتورولا Edge 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی P-OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل (نسبت ابعاد ۲۰:۹) است. این نمایشگر از رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۶۰ هرتزی (در حالت Game) برخوردار است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای موتورولا اج ۵۰ اولترا توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲،۵۰۰ نیت و رنگ های ۱۰ بیتی را داشته و همچنین از استاندارد HDR10+ و گواهی پخش HD نتفلیکس و آمازون برخوردار است.

صفحه نمایش Edge 50 Ultra

موتورولا اج ۵۰ اولترا دارای فریم آلومینیومی بوده و صفحه نمایش آن با شیشه Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این شیشه دارای پوششی است که مانع از به جا ماندن اثرانگشت بر روی نمایشگر خواهد شد. سیستم دوربین این تلفن هوشمند از سوی Pantone تایید شده است. این دستگاه دارای گواهی IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

موتورولا Moto Edge 50 Ultra مانند Edge 50 Pro از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۵ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا ادعا کرده که این گوشی هوشمند تنها با ۴ دقیقه شارژ، یک روز را دوام می‌آورد. Motorola Edge 50 Ultra در دو نسخه تک سیم‌کارت (یک سیم‌کارت به علاوه eSIM) و دو سیم‌کارت قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند از Wi-Fi 7، بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB Type-C به همراه اسپیکر های استریو با Dolby Atmos و Dolby Head Tracking است.

Edge 50 Ultra

مدل پایه موتورولا اج ۵۰ اولترا با قیمت ۱,۰۰۰ یورو در بازار عرضه می‌شود

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، موتورولا اج ۵۰ اولترا در هفته های آینده در برخی از کشور های اروپایی به فروش خواهد رسید. مدل پایه این گوشی با قیمت ۱,۰۰۰ یورو به دست کاربران می‌رسد. این گوشی در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز قابل تهیه خواهد بود.

موتورولا Edge 50 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و پشتیبانی از شارژر ۱۲۵ واتی معرفی شد

نظر شما درباره Motorola Edge 50 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی