حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا در اوایل ماه جاری میلادی برای اولین بار از Edge 50 Pro رونمایی کرد. امروز نیز شاهد رونمایی Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion توسط موتورولا بودیم. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات اج ۵۰ فیوژن بیندازیم.

موتورولا Edge 50 Fusion با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود

موتورولا اج ۵۰ فیوژن دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی POLED خمیده با وضوح FullHD+ است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۸ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند. Moto Edge 50 Fusion که برای بازار های اروپا، خاورمیانه و آفریقا در نظر گرفته شده، با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی و تراشه Snapdragon 7s Gen 2 به دست کاربران می‌رسد. اما مدل آمریکای لاتین دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه Snapdragon 6 Gen 1 است. هر دو نسخه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهند بود.

Edge 50 Fusion

دو لنز دوربین در قاب پشتی موتورولا Edge 50 Fusion دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (LYT-700C سونی) با گشودگی دیافراگم f/1.88، پیکسل های ۱.۰ میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهرمند است. دوربین دیگر از نوع اولتراواید بوده و وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دوربین برای عکاسی ماکرو نیز به کار خواهد آمد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش، قابل مشاهده است.

Motorola Edge 50 Fusion

مطابق با گزارش منبع، موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hello UX (آخرین نسخه از رابط کاربری موتورولا) به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه دارای هوش مصنوعی مولد برای والپیپر های سفارشی و Motorola Smart Connect برای یکپارچه سازی بیشتر با لپ‌تاپ های لنوو است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به هوش مصنوعی موتو اشاره کرد که می‌تواند سرعت شاتر را در برنامه دوربین تنظیم کرده، فناوری فوکوس خودکار را مدیریت کند، باعث بهبود جزئیات عکس در قسمت های تاریک و همچنین بهبود رنگ ها در تصاویر گرفته شده، شود.

قیمت موتورولا اج ۵۰ فیوژن

موتورولا Moto Edge 50 Fusion دارای استاندارد IP68 است. دوربین و صفحه نمایش این تلفن هوشمند از سوی Pantone تایید شده است. این گوشی در رنگ های آبی روشن، سرخابی و آبی تیره عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه در بازار اروپا از ۳۴۹ یورو آغاز خواهد شد.

موتورولا Edge 50 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و پشتیبانی از شارژر ۱۲۵ واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی