حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل دارد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اطلاعات جدیدی درباره دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای سخت‌افزار جدید دوربین بوده و یکی از دوربین های موجود در قاب پشتی نیز حذف می‌شود. انتظار نمی‌رود که این گوشی تا اوایل سال آینده میلادی معرفی شود.

گلکسی اس ۲۵ اولترا یک دوربین کمتر از نسل قبل دارد

یک افشاگر ناشناخته، اطلاعات دقیقی را درباره دوربین های گلکسی اس ۲۵ اولترا به‌اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، سخت‌افزار دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا و گلکسی اس ۲۴ اولترا تفاوت های جزئی با یکدیگر داشت. Galaxy S24 Ultra دارای دوربین تله‌فوتو جدیدی است که قابلیت زوم ۵ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما این گوشی کماکان مانند نسل قبل دارای دوربین چهارگانه بوده و سنسور دوربین اصلی نیز وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد.

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی ISAQUES81 منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه نمونه اولیه Galaxy S25 Ultra بوده که تنها دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی است. البته دقت کنید که ادعا های این افشاگر اطلاعات ممکن است اعتبار زیادی نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا زمانی که اطلاعات بیشتری منتشر نشود، به این ادعا ها تنها در حد یک شایعه نگاه کنید. همچنین گفته شده که نمونه اولیه Galaxy S25 Ultra دارای سنسور های جدیدی برای دوربین اصلی و تله‌فوتو است.

مطابق با گزارش Notebookcheck، خروجی تصویر گلکسی S25 Ultra وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی و فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی داشته که مشابه سنسور ISOCELL HP2 سامسونگ است. این همان سنسور به‌کارگرفته شده در Galaxy S24 Ultra است. اما گفته می‌شود که سنسور این گوشی پرچمدار آینده سامسونگ برای بهبود کیفیت تصویر، حساسیت بیشتری به نور خواهد داشت. این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که این سنسور جدید دوربین اصلی با توانایی ثبت عکس‌هایی با زوم ۳ برابری، گلکسی اس ۲۵ اولترا را از داشتن دوربین زوم اختصاصی 3X بی‌نیاز می‌کند. البته شایعه شده است که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ در عوض از یک دوربین تله‌فوتو با دو فاصله کانونی اپتیکال 4-5x و 6-7x برخوردار خواهد بود.

قابلیت هوش مصنوعی “Battery AI” سامسونگ در Galaxy S25 تا ۱۰ درصد عملکرد باتری را بهبود می‌دهد

نظر شما درباره این Galaxy S25 Ultra سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی