حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجیک کیبورد جدید اپل با ترک‌پد بزرگتر و ردیف کلیدهای عملکردی معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

درجریان رویداد Let Loose با محوریت رونمایی از نسل جدید آیپد پرو و آیپد ایر، اپل مدل جدیدی از مجیک کیبورد را معرفی کرد که به ردیف کلیدهای عملکردی در بالای کیبورد و همچنین ترک‌پد بزرگتر مجهز شده است.

مجیک کیبورد جدید اپل

مجیک کیبورد جدید برای آیپدهای اپل مستقیماً برای نیازهای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. این کیبورد اکنون نازک‌تر و سبک‌تر بوده، اما همچنین دارای ترک‌پد و ردیف کلیدهای عملکردی است.

مدل جدید Magic Keyboard دارای ساختار آلومینیومی است و البته اپل اکنون آن را نازک‌تر و سبک‌تر از قبل کرده است، درحالی‌که همچنان دو ویژگی را به آن اضافه کرده است.

مجیک کیبورد جدید اپل

مجیک کیبورد جدید اپل

ردیف عملکردی در مجیک کیبورد دسترسی سریع به کنترل‌های کلیدی مانند تنظیم صدا و روشنایی، پخش/مکث و سایر موارد را امکان‌پذیر می‌کند. حتی یک دکمه Escape نیز وجود دارد.

اپل همچنین اندازه ترک‌پد Magic Keyboard را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش داده و آن را با توجه به بیانیه مطبوعاتی «با بازخورد لمسی» پاسخگوتر کرده است، ارتقاء خوش‌آمدی نسبت‌به Magic Keyboard قبلی. در ناحیه ترک‌پد، این کیبورد به یک تکیه‌گاه کف دست آلومینیومی مجهز شده است تا تجربه تایپ کردن شبیه مک را فراهم کند.

Magic Keyboard جدید از امروز برای سفارش در دسترس است و ارسال آن از هفته آینده آغاز می‌شود. این کیبورد با همان قیمت Magic Keyboard قبلی موجود است: 299 دلار برای آیپد پرو 11 اینچی و 349 دلار برای آیپد پرو 13 اینچی.

نظر شما درباره Magic Keyboard جدید اپل با قابلیت‌های جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی