حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجیک کیبورد جدید آیپد پرو 2024 از جنس آلومینیوم بوده و حس مک بوک را القا خواهد کرد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در آخرین نسخه از خبرنامه Power On بلومبرگ، مارک گورمن نکات بیشتری را در مورد آیپد پرو 2024 فاش می‌کند. به‌طور خاص، مجیک کیبورد جدید این تبلت به‌طور قابل‌توجهی بازطراحی می‌شود و برای اولین بار از مواد آلومینیومی و ترک‌پد بزرگتر در آن استفاده خواهد شد که بیش از پیش، حس کار با مک بوک‌های اپل را القا می‌کند.

مجیک کیبورد جدید آیپد پرو 2024

همان‌طور که در گزارش بلومبرگ که هفته گذشته منتشر شد، آمده است، مجیک کیبورد 2024 باعث می‌شود که آیپدهای اپل بیشتر از همیشه شبیه یک لپ‌تاپ عمل کنند. Magic Keyboard جدید همچنین دارای یک ترک‌پد با مساحت بیشتر برای آسان‌تر کردن کار با آیپدهای آینده است.

جنس آلومینیوم این کیبورد به قسمت پایینی و صفحه‌کلید آن اشاره دارد، جایی که کاربر کف دست خود را در آن‌جا قرار می‌دهد. استفاده از این ماده باید حس ممتازتری به کیبورد جدید بدهد و به‌طورکلی لوازم جانبی محکم‌تری ایجاد کند. بااین‌حال، پوسته بیرونی از همان مواد لاستیکی مجیک کیبورد فعلی استفاده خواهد کرد.

مجیک کیبورد جدید آیپد پرو 2024

مجیک کیبورد جدید آیپد پرو 2024

به‌گفته‌ی گورمن، تفاوت وزن از تعویض جنس لاستیکی به آلومینیوم دو نسل Magic Keyboard، ظاهراً ناچیز خواهد بود. مشخص نیست که آیا اپل قیمت لوازم جانبی خود را به‌دلیل استفاده از ماده با کیفیت‌تر افزایش خواهد داد یا خیر. Magic Keyboard فعلی درحال‌حاضر با قیمت 299 دلار برای مدل 11 اینچی و 349 دلار برای سایز 12.9 اینچی آیپد پرو به‌فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود نسل جدید Magic Keyboard درکنار آیپد پرو 2024 معرفی شود. همچنین تبلت‌های سال آینده اپل برای اولین بار از نمایشگرهای OLED بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما درباره Magic Keyboard جدید آیپد پرو 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی