حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A60 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی معرفی شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نام «Oppo A60» در کشور ویتنام رونمایی کرد. هم‌اکنون این تلفن هوشمند در وب‌سایت Oppo Vietnam قابل مشاهده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت این گوشی بیندازیم.

اوپو A60 از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد

اوپو A60 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ (رزولوشن ۱۶۰۴ در ۷۲۰ پیکسل)، رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت است. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. Oppo A60 از تراشه Snapdragon 680 4G بهره می‌برد. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند.

Oppo A60

این گوشی جدید اوپو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی Oppo A60 دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم از سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد.

Oppo A60

اوپو A60 دارای ساختار تمام پلاستیکی بوده و در رنگ های آبی و بنفش به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه ضخامت ۷.۶۸ میلی‌متری و وزن ۱۸۶ گرمی دارد. این تلفن هوشمند دارای استاندارد IP54 بوده که نشان‌دهنده مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. از دیگر ویژگی های Oppo A60 می‌توان به برخورداری از اسپیکر های دوگانه با صدای استریو و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. مطابق با گزارش منبع، این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 به دست کاربران خواهد رسید.

قیمت Oppo A60

نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اوپو A60 با قیمت معادل ۲۱۶ دلار؛ و نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۵۶ دلار در کشور ویتنام عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ های آبی یا بنفش خریداری کنند.

گوشی اوپو K12 رسماً معرفی شد: همان OnePlus Nord CE 4 برای بازار چین

نظر شما درباره Oppo A60 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی