حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X8b با نمایشگر AMOLED، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار

آنر X8b در عربستان معرفی شد. این گوشی هوشمند، نسخه ارتقاء یافته Honor X8 است که در ماه مارس سال جاری میلادی رونمایی شده بود. این تلفن هوشمند جدید به جای نمایشگر LCD، از صفحه نمایش AMOLED بهره‌مند بوده و دوربین های بهتری دارد.

آنر X8b از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

گوشی Honor X8b دارای ابعاد ۱۶۱.۰۵ در ۷۴.۵۵ در ۶.۷۸ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۶۶ گرم است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۳۲۴۰ هرتز برخوردار است. Honor X8b به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 7.2 بهره می‌برد. این گوشی از قابلیت نوتیفیکیشن های Magic Capsule (ویژگی شبیه به جزیره پویا آیفون) پشتیبانی می‌کند.

آنر X8b از قابلیتی مشابه Dynamic Island آیفون برخوردار است

درون پانچ هول کپسولی شکل آنر X8b یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن دوربین های اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز تعبیه شده اند. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده Honor X8b در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در سه نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی های Honor X8b می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵، GPS، درگاه USB type-C و سنسور اثرانگشت (تعبیه شده بر روی دکمه پاور) اشاره کرد.

رنگ های Honor X8b

قیمت Honor X8b

مطابق با گزارش منبع، آنر X8b در عربستان سعودی با قیمت اولیه حدود ۲۴۰ دلار عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند جدید اقتصادی آنر را در سه رنگ مشکی نیمه شب، نقره‌ای تیتانیومی و سبز تهیه کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم که این دستگاه در کدام بازار های دیگر عرضه خواهد شد.

آنر X8 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره Honor X8b چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اسنپدراگون ۶۸۰ مگه تمام نشده هر چی یاد دارم این بودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی