حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر مجیک فلیپ احتمالا در اوایل تیر ماه معرفی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

طبق گزارش های منتشر شده، آنر در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با نام مجیک فلیپ است. با وجود آنکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره بازه زمانی رونمایی این دستگاه وجود ندارد؛ اما یک افشاگری جدید، اطلاعاتی را درباره زمان معرفی این تلفن هوشمند تاشو، به اشتراک می‌گذارد.

گوشی تاشو آنر مجیک فلیپ پس از رونمایی سری Honor 200 معرفی می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که در ابتدا شاهد معرفی سری Honor 200 باشیم. و پس از آن گوشی تاشو Magic Flip (نام آزمایشی) رونمایی می‌شود. شایعات اخیر نشان می‌دهند که چندین گوشی بالا رده مانند سری نوا ۱۳ هواوی، سری رینو ۱۲ اوپو، سری ویوو S19 و سری آنر ۲۰۰ در ماه ژوئن برای عرضه در بازار چین معرفی می‌شوند.

آنر مجیک فلیپ پس از رونمایی سری آنر ۲۰۰ معرفی می‌شود

متأسفانه این شایعه جدید، مشخصات سری Honor 200 و گوشی تاشو Magic Flip را فاش نمی‌کند. تاکنون، جزئیات کمی درباره این تلفن هوشمند تاشو به بیرون درز کرده است. البته چندی پیش، رندر Honor Magic Flip منتشر شد. این رندر بر اساس شایعات موجود تولید شده است.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر دارای یک صفحه نمایش کاور بزرگ مانند موتورولا Razr 40 Ultra باشد. دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor Magic Flip قرار گرفته و خود قاب پشتی نیز از جنس چرم است. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو از باتری دو سلولی با ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر برخوردار باشد. گزارش Gizmochina، اطلاعاتی را درباره توان شارژر این تلفن هوشمند به اشتراک نمی‌گذارد.

گزارش های قبلی نیز ادعا می‌کردند که آنر مجیک فلیپ تا پایان سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. بر همین اساس، انتظار می‌رود که در ماه ژوئن شاهد رونمایی سری Honor 200 و Magic Flip باشیم. احتمالا سری آنر ۲۰۰ در ابتدای این ماه (اواسط خرداد) معرفی شده و آنر مجیک فلیپ نیز در اواخر ژوئن (اوایل تیر ماه) رونمایی خواهد شد.

ظرفیت باتری آنر Magic Flip فاش شد؛ سه گوشی تاشو جدید آنر در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

احتمالا آنر در نیمه دوم سال جاری میلادی، از دو گوشی تاشو دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. تلفن های هوشمند Magic V3 و V Purse 2 به عنوان جانشین گوشی های تاشو Magic V2 و V Purse معرفی می‌شوند. Magic V3 به سمت داخل تا می‌شود. اما Honor V Purse 2 یک گوشی تاشو به سمت خارج است.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند تاشو آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی