حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Honor 200 با عضو ارزانی به نام آنر ۲۰۰ لایت عرضه خواهد دشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنطور که پیداست Honor نام جانشین سری Honor 100 را، Honor 200 خواهد گذاشت. محصولاتی که ۴ ماه پیش معرفی شدند و حالا کم کم صدای پای جانشین‌شان به گوش می‌رسد. با دریافت یک گواهینامه جدید باید گفت که آنر ۲۰۰ لایت به معرفی نزدیک‌تر شده است.

آنر ۲۰۰ لایت

به نظر می رسد Honor در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری عددی خود است. یک گوشی به نام Honor 200 Lite و با شماره مدل LLY-NX1 توسط TRDA (مرجع تنظیم مقررات مخابرات و دیجیتال) در امارات متحده عربی تایید شده است.

این فهرست چند موضوع کلیدی را تأیید می کند. اولاً، تأیید می‌کند که سری آینده محصولات آنر با نام «سری آنر 200» عرضه خواهد شد. ثانیا، این مجموعه احتمالاً این بار مدل “Lite” نیز خواهد داشت.

سری آنر 100 که در اواخر سال ۲۰۲۳ در چین عرضه شد، فقط از مدل‌های پایه و پرو تشکیل شده بود و مدل لایت نداشت. گویا سری جانشین آن باید مدل لایت داشته باشد.

در حال حاضر، گواهی TRDA هیچ مشخصات بیشتری را در مورد Honor 200 Lite نشان نمی دهد. احتمالاً در آینده در مورد این دستگاه و به طور کلی سری آنر 200 اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

به صورت کلی سری عددی آنر شامل محصولات میان‌رده آن می‌شود که البته در نسل قبلی و مدل پرو یعنی Honor 100 Pro استفاده از تراشه قدرتمند سری ۸ اسنپدراگون یعنی snapdragon 8 Gen 2 کمی معادلات را برهم زد.

آنر ۱۰۰ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آنر ۲۰۰ لایت با چه مشخصاتی می‌تواند عرضه شود و جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)