حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو کوچک آنر چه زمانی و با چه طراحی عرضه می‌شود؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر در حال آماده‌شدن است تا به‌زودی از اولین گوشی تاشو کوچک سبک Flip خود رونمایی کند. این محصول قبلا در یک شایعه رصد شده بود و حالا یک گزارش جدید، جدول زمانی عرضه و طراحی Magic Flip را فاش کرده است.

اولین گوشی تاشو کوچک آنر به نام Honor Magic Flip

پیش‌تر گزارشی داشتیم که نشان می‌داد گوشی تاشو آنر Magic Flip در جشنواره بهار چین معرفی خواهد شد. این گزارش توسط یک منبع دیگر هم تایید شده است. جشنواره بهار چین امسال بین ۲۱ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ میزبانی خواهد شد.

همچنین تصویر غیرواضحی از قاب پشتی این محصول وجود دارد که یک طراحی آشنا نسبت به محصولات آنر را به ما نشان می‌دهد.

تصویر فاش‌شده طراحی قاب پشتی آنر مجیک فلیپ را با ۲ ماژول دایره‌ای نشان می‌دهد. ماژول بالا احتمالا سنسورهای دوربین را در خود جای داده، در حالی که ماژول پایینی دارای صفحه نمایش دایره‌ای بیرونی است. بنابراین به نظر می‌رسد طراحی آن کاملا شبیه گوشی‌های تاشو کوچک هواوی مثل P50 Pocket است.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Magic Flip از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از یک باتری دو سلولی 2420 میلی آمپر ساعتی + 1980 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است.

متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم. باید کمی صبر کرد و دید که آیا آنر می‌تواند با کاهش وزن و لولای جذاب‌تری که در مجیک V2 داشت، در این محصول هم جذابیت ایجاد کند یا نه؟ شما چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)