حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری آنر Magic Flip فاش شد؛ سه گوشی تاشو جدید آنر در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد در سال آینده میلادی از چندین گوشی هوشمند تاشو جدید رونمایی کند. هم اکنون، ظرفیت باتری آنر Magic Flip فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر Magic Flip از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد

آنر Magic Vs 2 در ماه اکتبر به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند تاشو این شرکت معرفی شده است. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ظرفیت باتری آنر Magic Flip را به همراه اطلاعاتی از گوشی های تاشو ۲۰۲۴ این برند، به اشتراک گذاشته است. Magic Flip اولین محصول تاشو آنر با فرم Flip خواهد بود.

Magic Vs 2

آنر در حال برنامه ریزی برای معرفی سه گوشی هوشمند جدید با نمایشگرهای انعطاف پذیر است. گفته می‌شود که Honor V Purse 2 و Magic V3 در سال آینده میلادی از راه خواهند رسید. این دو گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهند شد. Digital Chat Station اشاره می‌کند که مجیک فلیپ از باتری دو سلولی با ظرفیت های ۲,۴۲۰ میلی آمپر و ۱,۹۸۰ میلی آمپری بهره می‌برد. در حقیقت، این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

اگر این اطلاعات به اشتراک گذاشته شده درست باشد، احتمالا Honor Magic Flip در بین گوشی های تاشو Flip دارای پرظرفیت‌ترین باتری است. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، آنر در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی های جدید مانند اتصال ماهواره ای و دیافراگم متغیر در گوشی های پرچمدار نسل بعدی خود است. Magic V3 از Snapdragon 8 Gen 3 برخوردار بوده و انتظار می‌رود که در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی شود.

آنر علائم تجاری Magic Fold و Magic Flip را در چین ثبت کرد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند تاشو آنر چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند در سال آینده میلادی سامسونگ را در بازار جهانی گوشی های هوشمند تاشو به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی