حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو بنچمارک های تراشه مدیاتک Helio G99 روی گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، بنچمارک، تست، تماشا کنید، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A15 یک محصول کاملا اقتصادی از این برند کره‌ای است. این محصول یک مدل 4G و یک مدل 5G دارد. تفاوت این دو مدل علاوه بر ارتباط مخابراتی، در تراشه است. با این حال هر ۲ مدل تراشه مدیاتک دارند. امشب با هم می‌خواهیم ویدئو بنچمارک های تراشه مدیاتک Helio G99 روی گلکسی A15 مدل 4G سامسونگ را با هم تماشا کنیم.

بنچمارک های تراشه مدیاتک Helio G99

تراشه هلیو G99 مدیاتک یک نمونه کاملا اقتصادی از این تراشه‌ساز تایوانی است. با این حال نباید فکر کنید که پایین‌رده‌ترین آن‌ها هم هست. یک SoC یا سیستم-روی-چیپ با فرآیند ۶ نانومتری ساخته می‌شود.

این تراشه اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی شده و محصولات بسیار زیادی به آن مجهز شده‌اند. برای مثال گلکسی A24 سامسونگ نیز همین تراشه را داشت. حالا این برند کره‌ای تصمیم گرفته این تراشه را به نمونه اقتصادی‌تر یعنی گلکسی A15 بدهد.

این تراشه جدید ۳۰ درصد مصرف انرژی بهتری نسبت به Helio G96 دارد. تراشه مذکور بر اساس لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده بود.

هلیو جی ۹۹ در بخش CPU یا پردازش مرکزی دارای دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با حداکثر کلاک ۲.۰ گیگاهرتز است.

جدیدترین تراشه مقرون به صرفه مدیاتک در بخش GPU دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali-G57 MC2 با پشتیبانی از رم های LPDDR4X و حافظه های UFS 2.2 است. این تراشه همچنین از WiFi 5، بلوتوث ۵.۲ و نمایشگر های FullHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

بیاید با هم به تماشای ویدیو بنچمارک‌های مدیاتک Helio G99 بنشینیم.

✅✅✅ برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

 

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

نظر شما درباره عملکرد این تراشه مدیاتک چیست؟

پیش‌تر با هم و در ترنجی ۲ ویدئو دیگر درباره Galaxy A15 سامسونگ دیده‌ایم. اگر تا کنون آن‌ها را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا آن‌ها را ببینید:

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A15 سامسونگ

ویدئو تست گیمینگ گلکسی A15 سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)