حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۷ پلاس به نمایشگر کوچک‌تری مجهز می‌شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود که اپل در اواخر سال ۲۰۲۵ میلادی، از سری iPhone 17 رونمایی کند. هم‌اکنون اما اطلاعاتی درباره نمایشگر در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۷ پلاس به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به آیفون ۱۵ پلاس برخوردار باشد.

آیفون ۱۷ پلاس به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود

انتظار می‌رود که اپل، آیفون ۱۷ پلاس را به نمایشگر کوچک‌تری نسبت به آیفون ۱۵ پلاس مجهز کند. متاسفانه منبع این گزارش، اشاره‌ای به اندازه دقیق صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند آینده اپل نمی‌کند.

iPhone 15 Plus

گوشی های آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED Super Retina XDR در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند. انتظار می‌رود که اندازه نمایشگر iPhone 17 Plus کوچک‌تر از ۶.۷ اینچ به‌کارگرفته شده در iPhone 15 Plus باشد. شایعه شده که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ترتیب، دارای صفحه نمایش های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی خواهند بود. آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز به ترتیب، به نمایشگر های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی مجهز می‌شوند.

احتمالا iPhone 16 و iPhone 16 Plus به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProMotion با فناوری LTPO، مجهز نمی‌شوند. انتظار داریم که iPhone 17 و iPhone 17 Plus اولین مدل های غیر پرو آیفون یاشند، که از صفحه نمایش LTPO با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که اپل، پنل LTPO گوشی های هوشمند آینده خود را از کمپانی BOE تأمین کند.

مطابق با گزارش منبع، آیفون های فعلی از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردارند. انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۷ به دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی مجهز شوند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، شاهد یک ارتقاء قابل‌توجه خواهیم بود. مینگ چی کو، افشاگر معروف و قابل اعتماد اطلاعات، معتقد است که توسعه آیفون ۱۷ در کشور هند آغاز خواهد شد.

اپل در آیفون ۱۷ یک قابلیت گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را کپی می‌کند!

نظر شما درباره سری iPhone 17 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی