حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در آیفون ۱۷ یک قابلیت گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را کپی می‌کند!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ، شایعات

برندهای مختلف و به خصوص سامسونگ و اپل به صورت مدام ویژگی‌های برتر یکدیگر را قرض می‌گیرند و تلاش می‌کنند بهتر باشند. در همین راستا شایعه شده که اپل در آیفون ۱۷ یک قابلیت گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را کپی می‌کند!

آیفون ۱۷ یک قابلیت مهم گلکسی اس ۲۴ اولترا را خواهد داشت

سامسونگ گلکسی S24 Ultra با شیشه محافظ گوریلا گلس آرمور معرفی شد. این شیشه علاوه بر مقاومت بیشتر در برابر خراشیده شدن، ویژگی دوست داشتنی انعکاس نور کمتر را هم ارائه می‌کند.

به لطف انعکاس کمتر شیشه محافظ نمایشگر Galaxy S24 Ultra می‌توان گفت که تجربه کاربری آن واقعا جذاب‌تر شده است. این قابلیتی است که به نظر من باید همه برندها حداقل در پرچمدارهای خود داشته باشند. به تازگی گزارشی در همین زمینه ارائه شده است.

یک شایعه جدید ادعا می‌کند که اپل از محافظ صفحه نمایش ضد خش و انعکاس جدیدی برای آیفون 17 استفاده خواهد کرد.

اپل مرتباً سختی و مقاومت محافظ نمایشگر آیفون‌های خود را در برابر خراشیدگی تبلیغ می‌کند. البته ادعاهای این معمولاً در آزمایش‌های مستقل هم تایید می‌شود. با این حال، یک شایعه جدید ادعا می‌کند که کورنینگ، همچنان به کار بر روی شیشه‌های سخت‌تر ادامه می‌دهد و جدیدترین محصول آن حتی از سرامیک شیلد فعلی آیفون‌ها هم بهتر خواهد بود.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، این تغییر قابل توجه برای عرضه آیفون 17 در سال 2025 به ثمر خواهد نشست.

مقاومت بیشتر، کثیفی زودتر!

البته گفته می‌شود که افزایش مقامت مذکور با مشکل جدیدی همراه است. به طور خاص، گفته می‌شود که مقاومت شیشه جدید در مقابل چربی اثرانگشت کمتر خواهد شد و زودتر پوشش لازم از بین می‌رود. او می‌گوید:

 درست است که مقاومت نمایشگر بهتر می‌شود اما از بین رفتن زودتر لایه اولئوفوبیک مشکل جدیدی برای کاربران است.

او می‌گوید کاربرانی که هر سال آیفون خود را ارتقا می دهند مشکلی نخواهند داشت. این بدان معناست که با شیشه مقاوم جدید، عنصر دفع کننده روغن انگشت صفحه نمایش حداقل پس از یک سال شروع به از بین رفتن خواهد کرد.

یک منبع دیگر از این گزارش نتیجه می گیرد که این شیشه صفحه نمایش جدید شاید آنقدر مقاوم باشد که که آیفون‌های جدید به محافظ صفحه شخص ثالث روی صفحه یا اصطلاحا “گلس”، نیاز ندارند. حتی این شیشه شاید به معنی عدم به ثبت رسیدن حتی ۱ خش روی شیشه محافظ نمایشگر باشد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که اپل برای توسعه این شیشه جدید با چه شرکتی همکاری خواهد کرد اما احتمالا این شرکت همان Corning یعنی سازنده شیشه‌های گوریلا گلس باشد.

نظر شما چیست؟ مقاومت بیشتر شیشه محافظ نمایشگر گوشی شما و کاهش انعکاس نور در آن، برای شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)