حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProMotion مجهز می‌شوند

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

در سال ۲۰۲۲ بود که اپل، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion را با سری آیفون ۱۴ پرو معرفی کرد. تاکنون، این نمایشگر ها منحصر به گوشی های هوشمند سری Pro باقی مانده است. هم اکنون اما گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد تمامی اعضای سری آیفون ۱۷ به نمایشگر های ProMotion مجهز خواهند شد.

احتمالا تمامی اعضای سری آیفون ۱۷ به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند

انتظار می‌رود که آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس که در سپتامبر ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند، از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشند. گوشی های مذکور، اولین مدل های غیر پرو هستند که به پنل LTPO مجهز خواهند شد.

این ویژگی تاکنون تنها منحصر به مدل های پرو بوده است. صفحه نمایش های LTPO، قابلیت «رفرش ریت پویا» دارند و نرخ نوسازی نمایشگر از ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. این پنل های LTPO، در حالت «صفحه نمایش همیشه روشن» معمولا با رفرش‌ ریت بسیار پایینی مانند ۱ هرتز کار می‌کنند. همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

گفته می‌شود که احتمالا اپل برای تامین پنل های LTPO آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس به سراغ BOE خواهد رفت. در حال حاضر، وظیفه تامین پنل ها بر عهده LG است. باید دید که آیا اپل در سال ۲۰۲۵ به سراغ BOE خواهد رفت یا نه و این عرضه کننده نمایشگر چگونه با سامسونگ و ال جی به رقابت خواهد پرداخت.

انتظار می‌رود که سری iPhone 17 شامل چهار مدل آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ پلاس، ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس باشد. پیش از این، گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد این تلفن های هوشمند آینده اپل به دوربین سلفی ارتقا یافته ۲۴ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد iPhone 17 Pro Max دارای دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی است.

لازم به ذکر است که تمام اطلاعات مذکور در حد یک شایعه هستند. اما اگر اپل واقعاً تمامی اعضای سری آیفون ۱۷ را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز کند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این کار می‌تواند باعث فروش بالاتر آیفون، مخصوصا در کشور هند، بشود. در حال حاضر، هند به یک بازار بزرگ برای اپل تبدیل شده است. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

توسعه و تولید آیفون ۱۷ اپل در هند انجام خواهد شد

نظر شما درباره سری iPhone 17 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.H

اصلاح کنید: صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی روی آیفون با آیفون ۱۳ پرو معرفی شد نه آیفون ۱۴ پرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی