حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی C55 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

چند هفته پیش بود که گلکسی C55 سامسونگ در میان داده های کنسول گوگل پلی ظاهر شد. سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن سری گلکسی C است. هم‌اکنون، مشخصات کلیدی Galaxy C55 در بنچمارک Geekench مشاهده شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

احتمالا گلکسی C55 تنها در بازار چین عرضه می‌شود

گلکسی C55 با شماره مدل SM-C5560 در بنچمارک Geekench مشاهده شد. این گوشی هوشمند در تست های تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۰۲۶ شده و در تست های چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۳۸۴ را ثبت کرده است. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برخوردار است. این چیپست دارای فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 644 بهره می‌برد. Galaxy C55 ظاهر شده در Geekench دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. این بنچمارک، جزئیات بیشتری را فاش نمی‌کند.

داده های بنچمارک Geekench

انتظار می رود گلکسی C55 5G سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ باشد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

احتمالا این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که Galaxy C55 به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0/6.1 به دست کاربران برسد.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، انتظار نمی‌رود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ در بازار جهانی عرضه شود. احتمالا Galaxy C55 تنها راهی بازار چین خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با برگرداندن سری Galaxy C، کاربران بیشتری را به سمت خرید تلفن های هوشمند خود بکشاند؟ آیا ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد تا سری Galaxy C را در بازار جهانی هم عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی