حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی C سامسونگ در سال ۲۰۲۴ با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بازمی‌گردد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به تازگی Galaxy A55 معرفی شده است. هم اکنون می‌توانیم منتظر نسخه های تغییر یافته و اقتصادی‌تر این تلفن هوشمند و عرضه آنها در سری M و F باشیم. اما سامسونگ در اینجا متوقف نمی‌شود؛ این شرکت در حال گسترش تلفن های هوشمند خود با سری گلکسی C است.

گلکسی C55 سامسونگ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

هفت سال است که از کنار گذاشته شدن سری گلکسی C، از سوی سامسونگ می‌گذرد. اما به نظر می‌رسد که این سری دوباره باز خواهد گشت. Galaxy C55 در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این گوشی هوشمند، مشخصاتی شبیه به گلکسی M55/F55 دارد. احتمالا این دستگاه تنها در چین عرضه شده و راهی بازار جهانی نمی‌شود.

گلکسی C55 در کنسول گوگل پلی

لیست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که Galaxy C55 دارای یک صفحه نمایش FullHD (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) با تراکم 450PPI است. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم Galaxy C55 در میان داده های کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. تراشه Snapdragon 7 Gen 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده است. شایعه شده که این چیپست در Galaxy M55 و F55 نیز به کار گرفته خواهد شد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تراشه میان‌رده در سال ۲۰۲۲ معرفی شد؛ اسنپدراگون ۷ نسل ۱ دارای ۴ هسته Cortex-A710 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A510 با کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 662 است. نباید انتظار زیادی از عملکرد این تراشه داشت. این چیپست عملکرد خوبی برای کار های روزمره دارد؛ اما نمی‌توان برای اجرای بازی های سنگین با گرافیک و فریم‌ریت بالا، بر روی آن حساب کرد.

به جز اطلاعات مذکور، جزئیات زیادی درباره گلکسی C55 سامسونگ فاش نشده است. این تلفن هوشمند موفق به دریافت چندین گواهینامه شده، بنابراین انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود. احتمالا سامسونگ به‌زودی Galaxy M55 و F55 را برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهد کرد.

گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی