حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ مانند نسل قبل از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

انتظار می‌رود که سامسونگ در اوایل جولای سال جاری میلادی (اواخر تیر ماه)، از نسل ششم گوشی های تاشو سری Z رونمایی کند. تاکنون شایعات زیادی درباره این تلفن های هوشمند منتشر شده است. در حال حاضر، گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی در میان داده های گواهینامه 3C چین مشاهده شده‌اند. به نظر می‌رسد که گوشی های تاشو آینده سامسونگ در بخش «شارژ سریع»، هیچ پیشرفتی نسبت به نسل قبل نخواهند داشت.

گلکسی Z Fold 6 به همراه Z Flip 6 موفق به دریافت گواهی 3C شد

گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ با شماره مدل SM-F9560 در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. گلکسی Z Fold 6 نیز با شماره مدل SM-F7410 موفق به دریافت این تأییدیه شده؛ بر اساس داده های 3C، این دو گوشی هوشمند تاشو از شارژر سامسونگ با شماره مدل EP-TA800 پشتیبانی می‌کنند. سرعت شارژ به طور مستقیم در میان داده های این گواهینامه ذکر نشده؛ اما می‌دانیم که این شارژر سامسونگ، حداکثر توان ۲۵ واتی دارد.

داده های گواهینامه 3C

گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد که داده های منتشر شده از سوی 3C صحیح است، و گوشی های تاشو آینده سامسونگ در این بخش تغییری نسبت به نسل قبل نخواهند داشت. باتری های Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 در اوایل ماه جاری میلادی در میان داده های گواهینامه Safety Korea ظاهر شدند. گفته می‌شود که هر دو گوشی دارای باتری دو سلولی خواهند بود.

رندر های فاش شده گلکسی زد فولد ۶، نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند تاشو دارای طراحی جعبه‌ای‌تر و گوشه های تیز خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ ۶ هیچ تغییر بزرگی در طراحی نخواهد داشت. انتظار می‌رود که سامسونگ برای ساخت فریم Z Fold 6 به سراغ تیتانیوم برود.

رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟ آیا انتظار پشتیبانی از شارژ سریع‌تری را داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی