حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ همیشه گوشی های زد فلیپ را در رنگ های روشن و هیجان‌انگیز عرضه کرده است. اما این شرکت برای سری گلکسی زد فولد، به سراغ رنگ های ملایم‌تر می‌رود. هم اکنون رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد که این غول فناوری کره جنوبی آماده شده تا رنگ های هیجان‌انگیزی را در این دو تلفن هوشمند تاشو به کار گیرد.

رنگ های روشن و جذابی برای گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در نظر گرفته شده است

با وجود آنکه چند ماه تا رونمایی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ باقی مانده، اما رنگ‌بندی این دو گوشی هوشمند تاشو فاش شده است. به گفته راس یانگ، Galaxy Z Flip 6 حداقل در چهار رنگ آبی روشن، سبز روشن، نقره‌ای و زرد عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ برای Z Fold 6 رنگ های آبی تیره، صورتی روشن و نقره‌ای را در نظر گرفته است. زد فلیپ ۶ تنها در یک رنگ کلاسیک قابل تهیه بوده و سایر رنگ های آن روشن هستند. همان‌طور که اشاره شد، زد فولد ۶ در رنگ صورتی نیز قابل خواهد بود. این اولین بار است که سامسونگ به سراغ چنین رنگی برای Galaxy Z Fold می‌رود.

آخرین باری که سامسونگ از رنگ های روشن در سری Galaxy Z Fold استفاده کرد، در اولین زد فولد بود‌. این تلفن هوشمند تاشو سامسونگ در رنگ های آبی و سبز به دست کاربران رسید. طبق گزارش های منتشر شده در گذشته، Galaxy Z Flip 6 تغییر چندانی در بخش طراحی نخواهد داشت. Z Fold 6 نیز طراحی کمی متفاوت از نسل قبل داشته و به صفحه نمایش کاور بزرگ‌تری مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ را بر عهده داشته باشد. احتمالا این دو دستگاه موفق به دریافت ۷ سال به‌روزرسانی اندروید خواهند شد.

شایعه شده است که سامسونگ در حال آزمایش یک نسخه گران‌قیمت‌تر زد فولد ۶، با نام Galaxy Z Fold 6 Ultra است. همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند، احتمالا این گوشی دارای دوربین های بهتری نسبت به نسخه استاندارد بوده و از اسلات داخلی قلم S Pen نیز برخوردار است.

تغییر اندازه نمایشگر گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی