حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 6 با بدنه تیتانیومی، نمایشگر عریض‌تر، باتری بزرگتر و سایر بهبودها معرفی خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اکنون که تمامی سروصداها پیرامون عرضه گلکسی اس 24 فروکش کرده است، زمان آن رسیده تا سامسونگ بر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود تمرکز کند. انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 مطابق روال هر ساله، در نیمه دوم سال جاری معرفی شوند. ازآنجایی‌که گلکسی زد فولد 5 یک ارتقاء نسبتاً تکراری بود، کاربران انتظارات زیادی از نسل آینده این دستگاه دارند. به‌تازگی، برخی جزئیات گلکسی زد فولد 6 فاش شده است که از استفاده از بدنه تیتانیومی مشابه گلکسی اس 24 اولترا و سایر بهبودهای دیگر به‌خصوص در طراحی این گوشی حکایت دارد.

بدنه تیتانیومی گلکسی زد فولد 6

افشاگر chunvn8888 اخیراً فاش کرده است که گلکسی زد فولد 6 بسیار نازک‌تر و سبک‌تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود. گزارش‌های پیشین ادعا می‌کردند که این گوشی تنها 11 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و آن را به باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ تبدیل می‌کند. اگر این گزارش دقیق باشد، گلکسی زد فولد 6 می‌تواند حتی باریک‌تر از OnePlus Open با 11.7 میلی‌متر ضخامت باشد. علاوه‌بر این، شایعه شده است که این گوشی کمی عریض‌تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود و درنتیجه نسبت‌تصویر نمایشگر بیرونی آن شباهت بیشتری به گوشی‌های هوشمند عادی داشته و درنتیجه کار با آن لذت‌بخش‌تر است. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه لبه‌های تیز و ساختار تیتانیومی دارد، درست مانند گلکسی اس 24 اولترا. می‌توان انتظار داشت که این گوشی همچنان دارای گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب باشد.

بدنه تیتانیومی گلکسی زد فولد 6

بدنه تیتانیومی گلکسی زد فولد 6

یکی دیگر از افشاگران برجسته با نام Yogesh Brar نیز، ادعا کرده است که نمایشگر خارجی در گلکسی زد فولد 6 دارای ابعاد 6.4 اینچ است که نسبت به نمایشگر 6.2 اینچی Galaxy Z Fold 5 بزرگتر خواهد بود. وی همچنین ادعا کرده است که این نمایشگر خارجی دارای نسبت‌تصویر 20:9 می‌باشد، درحالی‌که نمایشگر داخلی نیز از نسبت‌تصویر 1.08:1 بهره می‌برد. اگر این اطلاعات دقیق باشد، Galaxy Z Fold 6 دارای نمایشگر خارجی گسترده‌تر و نسبت‌تصویر تقریباً مربعی خواهد بود، درست مانند OnePlus Open. این باید طرفداران سامسونگ را خوشحال کند و به‌نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای بالاخره به حرف‌های طرفداران خود گوش داده است. اما این شایعه اخبار ناامیدکننده‌ای نیز به‌همراه دارد. طبق گزارش‌ها، گلکسی Z Fold 6 مشابه مدل‌های قبلی خود، از اسلات داخلی S Pen بی‌بهره خواهد بود. بنابراین اگر انتظار داشتید یک محفظه اختصاصی برای تعبیه قلم S Pen را در گوشی تاشو آینده خود ببینید، Galaxy Z Fold 6 ممکن است شما را ناامید کند.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد 6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی، به‌همراه یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهبودیافته است. شایعه شده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. در مقایسه، گلکسی زد فولد 5 از باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. درنهایت، یک تراشه کارآمدتر و یک باتری بزرگتر باید به عمر باتری طولانی‌تر این دستگاه منجر شود.

نظر شما درباره بدنه تیتانیومی گلکسی زد فولد 6 و سایر بهبودهای طراحی گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی