حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان معرفی گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 احتمالاً زودتر از همیشه و در تیرماه خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از معرفی Galaxy S24 و Galaxy Ring در رویداد Galaxy Unpacked 2024 ماه گذشته، سامسونگ درحال آماده شدن برای معرفی بسیاری از محصولات جدید در رویداد بزرگ بعدی خود است. اکنون، اطلاعاتی در مورد رویداد بعدی Galaxy Unpacked این شرکت با محوریت رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 منتشر شده است که از جلو افتادن زمان معرفی این دستگاه‌ها حکایت دارد.

زمان معرفی گلکسی زد فولد 6

وب‌سایت sammobile تأیید کرده است که رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2024 در اوایل جولای 2024 (حوالی تیرماه) اتفاق می‌افتد. این رویداد ممکن است در هفته دوم این ماه اتفاق بیفتد و ازآنجایی‌که رویدادهای Galaxy Unpacked معمولاً چهارشنبه‌ها برگزار می‌شوند، این امکان وجود دارد که رویداد بعدی در تاریخ 10 جولای/20 تیر برگزار شود.

این تاریخ چند هفته زودتر از بازه زمانی معمول سامسونگ برای دومین رویداد Galaxy Unpacked خود در هر سال است. همچنین این دومین باری است که سامسونگ در دو سال اخیر عرضه‌ی گوشی‌های تاشو جدید خود را جلو می‌اندازد؛ همچنان که Z Fold 5 و Z Flip 5 نیز زودتر از مدل‌های قبلی خود معرفی شدند.

ازآنجایی‌که المپیک از تاریخ 26 جولای آغاز می‌شود، سامسونگ رویداد خود را قبل از جشنواره ورزشی برگزار می‌کند. سال گذشته، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked را در تاریخ 26 جولای برگزار کرد که آن هم چهارشنبه بود.

زمان معرفی گلکسی زد فولد 6

زمان معرفی گلکسی زد فولد 6

بنابراین در دومین رویداد Galaxy Unpacked 2024، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy معرفی خواهد کرد.

این شرکت در طول رویداد خود بر روی موضوع سلامتی نیز تمرکز خواهد کرد و گلکسی رینگ را نیز در همین رویداد به‌نمایش می‌گذارد. این شرکت کره‌ای یکی از حامیان اصلی رویداد المپیک 2024 است و می‌تواند گلکسی رینگ و گوشی‌های سری گلکسی خود را به همه ورزشکاران شرکت‌کننده هدیه دهد.

این شرکت همچنین می‌تواند از سری Galaxy Watch 7 نیز در این رویداد رونمایی کند، اما هنوز نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ نسخه گرانتری از Galaxy Z Fold 6 را با اسلات S Pen داخلی و مواد با کیفیت‌تر تولید می‌کند.

نظر شما درباره زمان معرفی Galaxy Z Fold 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی