حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آیفون ۱۶ پرو با دو رنگ جدید از راه می‌رسد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بر اساس شایعات منتشر شده، سری آیفون ۱۶ پرو اپل در رنگ های تیتانیومی جدید «مشکی فضایی» و «رز» عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری آیفون ۱۶ پرو در رنگ های جدید «مشکی فضایی» و «رز گلد» قابل تهیه خواهد بود

همان‌طور که یک افشاگر اطلاعات، با نام ShrimpApplePro، در توییتر اشاره می‌کند، دو رنگ جدید برای سری آیفون ۱۶ پرو در نظر گرفته شده است. رنگ آبی تیتانیوم که در سری آیفون ۱۵ پرو در دسترس است، به نفع رنگ «رز» کنار گذاشته خواهد شد. البته رنگ رز در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس بیشتر متمایل به طلایی است. «مشکی فضایی یا space black» نیز که گفته می‌شود شبیه به رنگ آیفون ۱۴ پرو با همین نام است، جایگزین «بلک تیتانیوم» خواهد شد.

نمونه هایی از سری رنگ های جدید آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس

این شایعه همچنین نشان می‌دهد که رنگ های «تیتانیوم طبیعی و سفید» در سری آیفون ۱۶ پرو اندکی متفاوت خواهند بود. گفته می شود که «رنگ Natural Titanium» در این سری استفاده می‌شود؛ اما هم‌اکنون بیشتر متمایل به خاکستری خواهد بود. «سفید تیتانیومی» نیز شبیه سفید نقره‌ای می‌شود. این رنگ مشابه نسخه نقره‌ای آیفون ۱۴ پرو است. وب‌سایت MacRumors درباره درستی اظهارات این کاربر ویبو Weibo، که منبع اصلی گزارش است، اطلاعی ندارد. اما کاربر ShrimpApplePro با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا می‌کند که این حساب ویبو به درستی رنگ بنفش iPhone 14 Pro را پیش از رونمایی پیش‌بینی کرده بود.

سری آیفون ۱۵ پرو، به جای فولاد ضدزنگ، از تیتانیوم ساخته شده است. آیفون 15 پرو در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی عرضه شد. اما اپل با عدم ارائه نسخه طلایی رنگ، کاربران را متعجب کرد. رنگ طلایی در iPhone 5S، iPhone 8 و سپس iPhone XS و iPhone 14 Pro در دسترس بود. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، رنگ «Rose» در نظر گرفته شده برای سری iPhone 16 Pro بیشتر شبیه رنگ طلایی است.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رسماً معرفی شدند: فریم تیتانیومی، USB-C و لنز پریسکوپی در پرو مکس

این دومین شایعه ای است که در مورد رنگ آیفون ۱۶ پرو شنیده‌ایم. ماه گذشته، افشاگر اطلاعات معروف به «Majin Bu» ادعا کرد که سری آیفون ۱۶ پرو در رنگ‌های «Desert Titanium» و «Titanium Grey» عرضه می‌شود. احتمالا این دو رنگ، با رنگ های «مشکی فضایی» و «رز» گزارش امروز همپوشانی دارد.

نظر شما درباره این دو رنگ در نظر گرفته شده برای سری iPhone 16 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی