حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو شبیه ماشین اصلاح خواهد بود؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

فرآیند توسعه محصول اپل اغلب شامل بررسی بسیاری از گزینه های مختلف برای طراحی است. گفته می‌شود که طراحی ماژول دوربین نمونه های اولیه دوربین آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس بسیار عجیب و غیرمعمول است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو به شکل یک برآمدگی مثلثی شکل خودنمایی می‌کند

در هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو شبیه فیجت اسپینر خواهد بود. هم اکنون اما یک افشای اطلاعاتی جدید نشان داده که قرارگیری دوربین های این تلفن هوشمند آینده اپل، به شکل یک مثلث است. این نوع طراحی، ظاهری متمایز به iPhone 16 Pro داده و یادآور ماشین های اصلاح است!

طراحی ماژول دوربین آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس

افشاگر معتبر اطلاعات، ماجین بو، به نقل از منابع ناشناس طراحی احتمالی دوربین های آیفون ۱۶ پرو را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت. اما سوال آن است که اپل چرا باید به سمت این طراحی برود؟ این افشاگر اطلاعات اشاره می‌کند که فرم مثلثی قرارگیری دوربین ها، می‌تواند یک انتخاب استراتژیک برای قرار دادن سنسور های دوربین بزرگ‌تر (یا تعداد لنز های بیشتر) باشد.

به جز این تغییر طراحی، انتظار می‌رود که iPhone 16 Pro دارای دوربین تله‌فوتو ارتقاء یافته باشد. حتی گفته می‌شود که سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی iPhone 16 Pro Max بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد بود. احتمالا اپل به سراغ سنسور Exmor IMX903 سونی خواهد رفت. البته شایعات دیگری نیز منتشر شده، که نشان می‌دهند وضوح دوربین این آیفون جدید همانند نسل قبل، ۴۸ مگاپیکسل است.

توجه به این نکته مهم است که اپل طیف گسترده ای از نمونه های اولیه را قبل از نهایی کردن طراحی آزمایش می‌کند. شایعات گذشته درباره دوربین سلفی آیفون ۱۶ به نتیجه نرسیدند و این برآمدگی مثلثی دوربین ممکن است به همان سرنوشت دچار شود. حتی منبع این گزارش نیز اشاره می‌کند که هیچ راهی برای تأیید صحت این اطلاعات وجود ندارد. بنابراین، اطلاعات منتشر شده را در حد یک شایعه در نظر بگیرید.

اپل درحال آزمایش آیفون 16 پرو با چندین مدل طراحی دکمه اکشن و صدا است

نظر شما چیست؟ آیا برآمدگی مثلثی شکل دوربین آیفون ۱۶ پرو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی