حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 16 پرو احتمالاً در دو رنگ جدید زرد و خاکستری عرضه خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

بر اساس افشاگری اخیر Majin Bu، مدل‌های آینده آیفون 16 پرو اپل ممکن است در رنگ های کاملاً جدید «Desert Titanium» و «Titanium Grey» که به‌ترتیب دارای هاله زرد و خاکستری هستند، عرضه شوند.

دو رنگ جدید زرد و خاکستری آیفون 16 پرو

Majin Bu در پست جدیدی در X بیان داشت که «Desert Titanium» مشابه گزینه رنگ طلایی ارائه‌شده در آیفون 14 پرو در سال 2022 است، اما عمیق‌تر و تاریک‌تر خواهد بود. از سوی دیگر، «Titanium Grey» نیز ظاهراً مشابه رنگ خاکستری فضایی خواهد بود که در آیفون 6 در سال 2014 ارائه شد.

سری آیفون 15 پرو درحال‌حاضر در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی عرضه شده است. شایان‌ذکر است که هیچ مدلی از آیفون 15 پرو با روکش طلایی وجود ندارد. رنگ طلایی از زمان آیفون 5S در سال 2013 تا آیفون 8 در سال 2017 و سپس در آیفون XS در سال 2018 تا آیفون 14 پرو در سال 2022 در دسترس بود. درنتیجه معرفی مجدد یک رنگ طلایی با آیفون 16 پرو بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.

رنگ جدید آیفون 16 پرو

رنگ جدید آیفون 16 پرو

مدل‌های آیفون پرو اپل همیشه در زمان عرضه در بیش از چهار گزینه رنگی در دسترس نبودند، معمولاً با گزینه‌های اصلی مشکی، سفید و طلایی درکنار رنگ‌های مخصوص هر سال مانند سبز، آبی یا بنفش. این بدان معناست که درحالی‌که تیتانیوم سیاه و تیتانیوم سفید به‌احتمال‌زیاد از آیفون 15 پرو به آیفون 16 پرو منتقل می‌شوند، تداوم تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی چندان قطعی نیست. این امکان وجود دارد که این گزینه‌های رنگی به‌دنبال عرضه «تیتانیوم صحرایی» و «تیتانیوم خاکستری» متوقف شوند، به‌خصوص که به‌نظر می‌رسد رنگ دومی بسیار شبیه به تیتانیوم طبیعی است.

این اولین شایعه در مورد گزینه‌های رنگی iPhone 16 Pro‌ است و Majin Bu سابقه متفاوتی در افشای اطلاعات دقیق در مورد برنامه‌های اپل دارد. با این وجود، با نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی‌ها، احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری به‌دست خواهد آمد.

دیدگاه شما پیرامون رنگ‌های جدید سری آیفون 16 پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی