حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CIVI 4 Pro در بازار جهانی عرضه نخواهد شد: خبری از شیائومی ۱۴ لایت نیست؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

به تازگی شیائومی CIVI 4 Pro معرفی شده است. با این حال اما خبر ناخوشایندی وجود دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. در حقیقت، این دستگاه تنها برای عرضه در بازار های چین و هند در نظر گرفته شده است.

شیائومی CIVI 4 Pro تنها در بازار های چین و هند عرضه می‌شود

با وجود آنکه میلیون ها کاربر منتظر خرید این تلفن هوشمند جدید دوربین محور شیائومی هستند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت کاربران را ناامید خواهد کرد. البته، کاربران هند بسیار خوش‌شانس هستند! زیرا که انتظار می‌رود Xiaomi CIVI 4 Pro با نام دیگری، در بازار این کشور عرضه شود.

شیائومی سیوی ۴ پرو در میان داده های Mi Code

سری CIVI شیائومی گوشی های زیبایی هستند، که علاوه‌بر طراحی چشم‌نواز، دوربین قدرتمندی نیز دارند. همان‌طور که می‌دانید، Xiaomi CIVI 2 با نام Xiaomi 13 Lite در بازار جهانی عرضه شد. اما به نظر می‌رسد که برای CIVI 4 Pro اینگونه نخواهد بود. در ابتدا انتظار می‌رفت که این تلفن هوشمند با نام Xiaomi 14 Lite راهی بازار جهانی شود. هم اکنون اما وب‌سایت GSMChina ادعا می‌کند که شیائومی CIVI 4 Pro تنها در انحصار بازار چین و هند باقی خواهد ماند.

شیائومی سیوی ۴ پرو دارای اسم رمز chenfeng است. این تلفن هوشمند با شماره مدل های «24053PY09C / 24053PY09I» شناخته می‌شود. هنگامی که به بررسی شماره مدل های این دستگاه بپردازیم، متوجه عرضه آن در بازار های چین و هند خواهیم شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی مبنی بر فروش این گوشی هوشمند در بازار جهانی وجود ندارد. منبع این گزارش پس از بررسی داده های Mi Code تاکید می‌کند و شیائومی CIVI 4 Pro در بازار جهانی به‌فروش نخواهد رسید.

احتمالا کاربران هندی از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد. البته لازم به ذکر است که برخی از اطلاعات همچنان محرمانه است. ما نمی‌دانیم CIVI 4 Pro با چه نامی در هند معرفی می‌شود؛ و این احتمال وجود دارد که برخی از ویژگی های آن، در نسخه هند وجود نداشته باشد.

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

وب‌سایت GSMChina به این موضوع اشاره‌ای نمی‌کند، اما ممکن است نسخه‌ای استاندارد CIVI 4 Pro وجود داشته باشد و با نام Xiaomi 14 Lite راهی بازار جهانی شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی