حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 4 Pro منتشر شد: دوم فروردین

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 4 Pro اعلام شده است. این تلفن هوشمند در ۲۱ مارس (دوم فروردین) معرفی خواهد شد. همچنین می‌دانیم که این دستگاه از تراشه جدید Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. چیپست مذکور، نسخه ضعیف‌تری از Snapdragon 8 Gen 3 بوده که برای گوشی های قاتل پرچمدار در نظر گرفته شده است.

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در راه است

پیش از فرارسیدن تاریخ رونمایی شیائومی CIVI 4 Pro، رندر های رسمی این تلفن هوشمند منتشر شده که رنگ‌بندی و طراحی آن را نشان می‌دهد. بر اساس پست جدید شیائومی در ویبو، این گوشی در سه رنگ سبز، صورتی و آبی به دست کاربران خواهد رسید. همچنین تیزری منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه در رنگ مشکی نیز قابل تهیه خواهد بود.

طراحی Xiaomi CIVI 4 Pro

شیائومی CIVI 4 Pro از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار است

برجسته‌ترین رنگ از میان تمام گزینه های در نظر گرفته شده برای شیائومی سیوی ۴ پرو، رنگ سبز است. در این رنگ از الگو های بهاری، مانند آب جاری استفاده شده است. رنگ سبز Spring Field دارای بافتی خاص بوده و احتمالاً از چرم گیاهی ساخته شده است. وزن این گوشی کمتر از ۱۸۰ گرم و ضخامت آن ۷.۴۵ میلی‌متر خواهد بود.

طراحی Xiaomi CIVI 4 Pro

طراحی Xiaomi CIVI 4 Pro

ویدئو منتشر شده از سوی شیائومی، نشان می‌دهد که CIVI 4 Pro دارای یک پانچ هول کپسولی شکل در مرکز بالای صفحه نمایش خواهد بود. به نظر می‌رسد که فریم این دستگاه، کاملا تخت طراحی شده است. تأیید شده است که دوربین های این تلفن هوشمند با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند.

فاش شده است که Xiaomi CIVI 4 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داشته و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این چیپست دارای حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز است. انتظار می‌رود که به زودی، جزئیات بیشتری از Xiaomi CIVI 4 Pro اعلام شود.

شیائومی Civi 4 با پشتیبانی از شارژر ۶۷ وات گواهی 3C را دریافت کرد

نظر شما درباره این گوشی جدید شیائومی چیست؟ آیا CIVI 4 Pro برای شما جذاب به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی