حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیومی خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از گلکسی Z Fold 6 است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو، همانند Galaxy S24 Ultra دارای فریم تیتانیومی خواهد بود.

برخی از مشخصات گلکسی Z Fold 6 فاش شده است

افشاگر معروف اطلاعات، Revegnus، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرده که Galaxy Z Fold 6 سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز خواهد بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، زد فولد ۶ اولین گوشی تاشویی خواهد بود که از فریم تیتانیومی برخوردار است. تیتانیوم یک ماده فوق‌العاده جذاب برای گوشی‌های هوشمند است. نسبت استحکام به وزن باورنکردنی آن در عین اینکه به طرز شگفت‌انگیزی سبک وزن است، احساسی عالی را در اختیار کاربران می‌گذارد. مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند دوام Z Fold 6 را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

Galaxy Z Fold 6

علاوه بر جنس فریم این گوشی هوشمند آینده سامسونگ، برخی از مشخصات از مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی Z Fold 6 را تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه به سیستم خنک‌کننده عالی، لولای بازطراحی شده برای عملکرد روان‌تر صفحه نمایش و گوریلا گلس قوی‌تر برای مقاومت بیشتر مجهز می‌شود. این تلفن هوشمند تاشو از باتری پرظرفیت ۴,۶۰۰ میلی‌آمپری بهرمند خواهد بود. Galaxy Z Fold 6 طراحی جعبه‌ای شکلی داشته و شبیه Galaxy S24 Ultra به نظر می‌رسد.

اطلاعات منتشر شده، نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در اواسط جولای ۲۰۲۴ (اواخر تیر) معرفی خواهند شد. همچنین شایعاتی درباره نسخه مقرون‌به‌صرفه Z Fold 6 وجود دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو اقتصادی، در بازه زمانی مشابه با آیفون ۱۶ اپل، معرفی می‌شود. اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که نسخه اقتصادی Z Fold 6 از باتری کوچک‌تری برخوردار باشد و از قلم نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

گلکسی زد فولد 6 FE درنهایت امسال عرضه خواهد شد، بدون پشتیبانی از S-Pen

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی