حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 6 FE درنهایت امسال عرضه خواهد شد، بدون پشتیبانی از S-Pen

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در مورد احتمال عرضه سومین گوشی تاشو سامسونگ، تاکنون صحبت‌های زیادی صورت گرفته است. ماه گذشته، فاش شد که به‌جای یک گزینه ارزان‌تر که در ابتدا شایعه شده بود، سامسونگ ممکن است بر روی Galaxy Z Fold 6 Ultra کار کند. بااین‌حال، گزارش جدیدی از ETNews، حاکی از آن است که سامسونگ درواقع درحال برنامه‌ریزی برای عرضه گلکسی Z Fold مقرون‌به‌صرفه‌تر است، نه نسخه گران‌قیمت Ultra. به‌گفته Tech Reve، این مدل مقرون‌به‌صرفه را می‌توان گلکسی زد فولد 6 FE نامید.

گلکسی زد فولد 6 FE

همان‌طور که می‌دانید، “FE” در مجموعه محصولات سامسونگ مخفف “Fan Edition” است. دستگاه‌های نسخه FE معمولاً با ایجاد برخی مصالحه در زمینه‌های خاص، تجربه‌های پرچمدار را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌کنند.

حال، Galaxy Z Fold FE شایعه‌شده نیز ممکن است همین روند را دنبال کند، زیرا گزارش ETNews نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالاً از قلم S-Pen پشتیبانی نخواهد کرد. این گزارش با شایعات ماه گذشته در مورد مدل Galaxy Z Fold 6 Ultra که از قلم پشتیبانی می‌کند مطابقت دارد درحالی‌که Fold 6 معمولی ممکن است از این ویژگی بی‌بهره باشد.

گلکسی زد فولد 6 FE

گلکسی زد فولد 6 FE

صرف‌نظر از این‌که مدل سوم گوشی تاشو سامسونگ ممکن است Ultra یا FE باشد، تجمیع گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ درواقع سومین دستگاه تاشو را در دستور کار خود دارد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این این دستگاه به‌عنوان «Q6A» کدگذاری شده است.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 آینده در یک رویداد Unpacked در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی شوند. سامسونگ همچنین ممکن است سومین دستگاه تاشو خود را در همان رویداد معرفی کند.

هنوز چیزهای زیادی در مورد گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ نمی‌دانیم، به‌جز اینکه رندرهای Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 پیش از این به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید، شما را درجریان خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره یک مدل ارزان‌تر از گوشی تاشو سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد فولد 6 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی