حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات Edge 50 Pro موتورولا رسماً تأیید شد + قیمت فاش شده

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

مشخصات بیشتری از موتورولا Edge 50 Pro به اشتراک گذاشته شده است. این برند در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن هوشمند مذکور است. می‌دانیم که اج ۵۰ پرو در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) و در کشور هند رونمایی خواهد شد.

مشخصات کلیدی بیشتری از Edge 50 Pro موتورولا منتشر شد

برخی از مشخصات موتورولا Edge 50 Pro تأیید شد. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. این چیپست در نوامبر ۲۰۲۳ رونمایی شده است. Snapdragon 7 Gen 3 دارای یک هسته Kryo 715 Prime با کلاک ۲.۶۳ گیگاهرتز و سه هسته Kryo 715 Gold به همراه چهار هسته Kyro 510 Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. این تراشه از Qualcomm FastConnect 6700 برخوردار بوده که Wi-Fi 6/6E و بلوتوث ۵.۳ را در گوشی شما فعال می‌کند.

Edge 50 Pro

این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی POLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر از سوی پنتون تأیید شده که طیف رنگی گسترده و نمایش دقیق رنگ های دنیای واقعی، از جمله رنگ پوست افراد را تضمین می‌کند.

Edge 50 Pro

Edge 50 Pro

تأیید شده است که موتورولا اج ۵۰ پرو از فریم فلزی و قاب پشتی از جنس چرم گیاهی بهره می‌برد. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران رسیده و موفق به دریافت ۳ آپدیت اندروید می‌شود. بنابراین، کاربران Moto Edge 50 Pro می‌توانند اندروید ۱۷ را نیز تجربه کنند. تأیید شده است که این دستگاه از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت موتورولا اج ۵۰ پرو: معادل ۵۳۸ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی 

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، قیمت موتورولا Edge 50 Pro فاش شده است. یک افشاگر اطلاعات، ادعا می‌کند که نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی این تلفن هوشمند با قیمت ۴۴,۹۹۹ روپیه (۵۳۸ دلار) در کشور هند به فروش خواهد رسید. این دستگاه در سه رنگ بنفش، سفید مرواریدی و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی