حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، موتورولا

موتورولا، تاکنون برخی از جزئیات اج ۵۰ پرو را تأیید کرده است. این تلفن هوشمند به زودی در کشور هند رونمایی خواهد شد. هم اکنون، این دستگاه با برخورداری از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

موتورولا اج ۵۰ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ در Geekbench ظاهر شد

تأیید شده است که موتورولا Edge 50 Pro از تراشه Snapdragon 7 Gen 3 برخوردار خواهد بود. طبق داده های بنچمارک Geekbench، این تلفن هوشمند به تراشه‌ای با چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و یک هسته اصلی با حداکثر فرکانس ۲.۶۳ گیگاهرتز مجهز شده است. نسخه حاضر شده در بنچمارک مذکور، از ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود که این دستگاه با حافظه رم بیشتری نیز قابل تهیه باشد. این تلفن هوشمند آینده موتورولا به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

داده های بنچمارک Geekbench

موتورولا اج ۵۰ پرو در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز های ۱,۰۹۷ و ۳,۱۱۴ شده است. این بنچمارک، جزئیات بیشتری را نشان نمی‌دهد. البته چندی پیش، این برند متعلق به لنوو تایید کرد که Edge 50 Pro دارای یک صفحه نمایش AMOLED خمیده خواهد بود. این نمایشگر وضوح 1.5K داشته و توسط Pantone تأیید شده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند آینده موتورولا رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند اولین گوشی در جهان با دوربین سه‌گانه تأیید شده از سوی Pantone خواهد بود. دوربین اصلی Moto Edge 50 Pro وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین این گوشی می‌تواند رنگ های دقیقی را (مخصوصا در هنگام ثبت رنگ پوست افراد) ارائه کند. تأیید شده است که این دستگاه در سه رنگ مختلف، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی از مشخصات موتورولا Edge 50 Pro رسماً تأیید شد

نظر شما درباره موتورولا Edge 50 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی