حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 50 Pro تأیید شد؛ رونمایی در ۱۵ فروردین؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا رسماً تأیید کرد که به زودی از گوشی هوشمند Edge 50 Pro در کشور هند رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین ماه) معرفی می‌شود.

موتورولا Edge 50 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در راه است

موتورولا با انتشار پستی در توییتر، اج ۵۰ پرو را تأیید کرده و طراحی آن را به اشتراک گذاشت. با این وجود اما، تاریخ دقیق رونمایی اعلام نشده است. اما یک افشاگر اطلاعات به نام Abhishek Yadav، ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند آینده موتورولا در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین ماه) و در کشور هند رونمایی خواهد شد. موتورولا چندی پیش اعلام کرد که دستگاهی را با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در دست توسعه دارد. به نظر می‌رسد که Edge 50 Fusion به این چیپست کوالکام مجهز خواهد بود. موتورولا Edge 40 Pro از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود. اگر موتورولا از این الگو پیروی کند، انتظار داریم که Edge 50 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهرمند باشد.

Motorola Edge 50 Pro

این تمام اطلاعات رسمی بود که در حال حاضر توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی خمیده AMOLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و وضوح 1.5K خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های دیگر از نوع اولتراواید و تله‌فوتو (با قابلیت زوم ۶ برابری اپتیکال) هستند. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد.

گفته می‌شود که Moto Edge 50 Pro دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، سفید و بنفش به دست کاربران خواهد رسید. این تمام اطلاعاتی است که درباره موتورولا Edge 50 Pro می‌دانیم.

گوشی جدید موتورولا با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در راه است: Moto Edge 50 Fusion؟

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی