حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخشی از مشخصات وان پلاس Nord CE 4 تایید شد

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی میان‌رده جدید OnePlus کم کم به تاریخ رونمایی رسمی خود نزدیک می‌شود. این گوشی جدید ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد. به تازگی و در قالب چند تیزر، بخشی از مشخصات وان پلاس Nord CE 4 تایید شده است.

وان پلاس Nord CE 4

وان پلاس به تازگی تأیید کرده که Nord CE 4 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی خواهد بود که با رزلوشن FHD+ همراه است و پنل AMOLED دارد. برای دوربین سلفی نیز یک سوراخ روی وسط لبه بالای دستگاه تعبیه شده است.

پیش از این، این شرکت گفته بود که نورد سی ای ۴ با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 با قابلیت ارتقا تا 1 ترابایت عرضه خواهد شد. همچنین از شارژ سیمی 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند که برای ارائه «انرژی لارم برای یک روز در 15 دقیقه» پیش‌بینی شده است.

گوشی میان‌رده OnePlus Nord CE 4 در رنگ‌های Dark Chrome و Celadon Marble در دسترس خواهد بود، که دومی دارای پنل پشتی با ظاهر مرمری مایل به سبز است. وان پلاس سه شنبه آینده اطلاعات بیشتری در مورد Nord CE 4 افشا خواهد کرد.

در حقیقت وان پلاس Nord CE 4 تقریبا همان Ace 3V است که چند روز پیش رونمایی شد. قیمت بازار چین آن ۲۷۷ دلار آغاز می‌شود و باید دید که در بازار جهانی چه قیمتی دارد.

اگر می‌خواهید با این دستگاه بیشتر آشنا شوید، می‌توانید از این‌جا اقدام کنید:

وان پلاس Ace 3V معرفی شد: اولین گوشی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

ای کاش قدرتش داشتم نمایندگی وان پلاس میزدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)