حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace 3V معرفی شد: اولین گوشی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان پلاس Ace 3V در کشور چین معرفی شد. این تلفن هوشمند به عنوان جانشین OnePlus Ace 2V وارد بازار می‌شود. این دستگاه در مقایسه با نسل قبل، ارتقاء هایی داشته که در ادامه به مرور آنها خواهیم پرداخت.

وان پلاس Ace 3V از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی هوشمند OnePlus Ace 3V طراحی متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود دارد. طراحی فریم تخت بوده و یک دکمه لغزنده هشدار سه مرحله‌ای در سمت چپ آن دیده می‌شود. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست قرار گرفته‌اند. طراحی لنز های دوربین عمودی است. این تلفن هوشمند همچنین دارای استاندارد IP65 بوده و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب، مقاوم است.

OnePlus Ace 3V

وان پلاس Ace 3V به یک صفحه نمایش تخت OLED مجهز شده است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول قرار دارد و سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Ace 3V دارای وضوح 1.5K، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲,۱۵۰ نیت داشته و از ویژگی Rain Touch برخوردار است. به کمک این ویژگی، کاربران می‌توانند با دست های خیس نیز با تلفن هوشمند خود کار کنند.

دو لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus Ace 3V قرار دارد. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی با OIS (لرزشگیر اپتیکال) مجهز شده و دوربین اولتراواید از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

دوربین اصلی OnePlus Ace 3V از سنسور سونی IMX 882 برخوردار است

همان‌طور که اشاره شد، تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Ace 3V را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از همان سیستم خنک‌کننده VC استفاده شده در سری وان پلاس ۱۲ برخوردار است. برای وان پلاس Ace 3V از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 به دست کاربران می‌رسد. تأیید شده است که Ace 3V موفق به دریافت سه آپدیت اندروید و چهار سال آپدیت های امنیتی خواهد شد.

قیمت OnePlus Ace 3V

قیمت OnePlus Ace 3V از ۱,۹۹۹ یوآن (معادل ۲۷۷ دلار) برای نسخه پایه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی آن با قیمت ۲,۲۹۹ یوآن (۳۱۹ دلار) عرضه خواهد شد. نسخه گران‌قیمت‌تر با ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز با پرداخت ۲,۵۹۹ یوآن (۳۶۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند را می‌توان در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای متمایل به بنفش، تهیه کرد.

وان پلاس Ace 2V با تراشه Dimensity 9000 و قیمت 330 دلار رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا اگر با قیمت واقعی وارد شود بازار میان رده رو به دست می‌گیرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی