حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس Nord CE 4 فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مشخصات وان پلاس Nord CE 4 را به اشتراک گذاشته است. همچنین امروز تأیید شد که این تلفن هوشمند در ۱۳ فروردین رونمایی می‌شود.

وان پلاس Nord CE 4 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات در راه است

فاش شده است که OnePlus Nord CE 4 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر، رفرش‌ ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز برخوردار است. وان پلاس به طور رسمی تأیید کرده است که تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

وان پلاس Nord CE 4 از اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار است

دوربین اصلی وان پلاس Nord CE 4 به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز بوده و برای دوربین دوم نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 استفاده شده است. اشاره‌ای به سنسور استفاده شده برای دوربین سلفی نشده، اما می‌دانیم که این دوربین وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. OnePlus Nord CE 4 به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OxygenOS 14 به دست کاربران می‌رسد. Sanju Choudhary تأیید می‌کند که فریم این گوشی هوشمند آینده وان پلاس از جنس پلاستیک خواهد بود. اما اشاره‌‌ای به متریال مورد استفاده برای قاب پشتی نشده است.

از دیگر مشخصات وان پلاس Nord CE 4 می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی اشاره کرد. این دستگاه از موتور خطی محور X و NFC برخوردار است. این تلفن هوشمند از گواهینامه IP54 بهرمند بوده که به معنای مقاومت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار است. OnePlus Nord CE 4 از رم LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند به فرستنده مادون قرمز و اسپیکر های دوگانه استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز خواهد شد. وان پلاس، برای این گوشی آینده خود به سراغ سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش رفته است.

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE 4 مشخص شد: ۱۳ فروردین

نظر شما درباره وان پلاس Nord CE 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی