حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord CE 4 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، وان‌پلاس

وان پلاس Nord CE 4 در تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین ماه) برای عرضه در بازار های جهانی معرفی می‌شود. پیش از رونمایی، این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس Nord CE 4 با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ در راه است

گوشی OnePlus Nord CE 4 با شماره مدل CPH2613 در بخش تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۱،۱۳۵ شده است. این دستگاه در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳,۰۳۷ را ثبت کرده است. جای تعجب نیست که این تلفن هوشمند از تراشه Snapdragon 7 Gen 3 استفاده می‌کند، زیرا قبلا به کارگیری این تراشه از سوی وان پلاس تأیید شده بود.

داده های بنچمارک Geekbench

پردازنده مرکزی این چیپست دارای معماری ۱+۳+۴ است. فرکانس هسته اصلی به ۲.۶۳ گیگاهرتز می‌رسد. سه هسته دیگر با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند؛ و چهار هسته کوچک نیز فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی دارند. لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

وان پلاس همچنین تایید کرده است که Nord CE 4 به رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. اطلاعات فاش شده در اوایل هفته جاری نشان داد که این گوشی در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی کند.

دو لنز دوربین به طور عمودی در قاب پشتی OnePlus Nord CE 4 دیده می‌شود. بر روی فریم بالایی، فرستنده مادون قرمز و میکروفون دوم قابل مشاهده است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. به نظر می‌رسد که این دستگاه فاقد دکمه فیزیکی هشدار خواهد بود. طبق گزارش ها، Nord CE 4 ممکن است نسخه‌ای از Oppo K12 باشد که به زودی در چین معرفی می‌شود.

مشخصات اوپو K12 که احتمالا نسخه ری‌برند شده Nord CE 4 خواهد بود

برخی از مشخصات اوپو K12 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. نسخه چینی Nord CE 4 یا همان Oppo K12 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر به سنسور های ۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند آینده اوپو، از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

مشخصات وان پلاس Nord CE 4 فاش شد

نظر شما درباره OnePlus Nord CE 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی