حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M15 5G سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ بدون سر و صدای زیاد، از جدیدترین تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود رونمایی کرده است. گلکسی M15 5G سامسونگ برا عرضه در برخی بازار ها، از جمله عراق، معرفی شد. این گوشی موفق به دریافت ۴ آپدیت اندروید می‌شود.

گلکسی M15 5G سامسونگ ۴ سال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند

با وجود آنکه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و یا زمان عرضه این گوشی منتشر نشده، اما مشخصات گلکسی M15 5G در وب‌سایت سامسونگ قابل مشاهده است. این تلفن هوشمند اقتصادی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را داشته که برای کار در محیط باز، مناسب به نظر می‌رسد. طراحی Galaxy M15 5G شباهت زیادی نسبت به نسل قبل دارد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته؛ و لبه های آن نیز برای خوش‌دستی بیشتر، گرد طراحی شده است. این تلفن هوشمند را می‌توان در رنگ های آبی روشن، آبی تیره و خاکستری تهیه کرد.

رنگ های Galaxy M15 5G

گلکسی M15 5G از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

سامسونگ به طور مستقیم اشاره‌ای به تراشه مورد استفاده در گلکسی M15 5G نمی‌کند. اما اشاره شده که این دستگاه از یک چیپست ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برخوردار است. این مشخصات با Dimensity 6100 Plus مطابقت دارد. Galaxy M15 5G با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این دستگاه از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن هوشمند جدید سامسونگ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. سامسونگ قول ارائه ۴ به‌روزرسانی اندروید و ۵ سال آپدیت های امنیتی را برای این دستگاه داده است.

دوربین های Galaxy M15 5G

از گوشی های سری M سامسونگ انتظار یک باتری پرظرفیت را داریم. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، Galaxy M15 5G نیز از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را حفظ کرده و سنسور اثرانگشت نیز بر روی دکمه پاور تعبیه شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy M15 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین ماکرو نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A15 با نمایشگر ۹۰ هرتز Super AMOLED رسما معرفی شد + ۴ سال آپدیت اندروید

نظر شما درباره گلکسی M15 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی