حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده گلکسی M55 فاش شد: اولین گوشی سامسونگ با اسنپدراگون ۷ نسل ۱؟

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به تازگی گلکسی A55 را در چندین بازار عرضه کرده است. مانند نسل های قبلی خود، به زودی پسرعموهایش از سری گلکسی F و گلکسی M به این گوشی خواهند پیوست. در حال حاضر، تصویر زنده گلکسی M55 به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند، از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ برخوردار خواهد بود.

تصویر زنده گلکسی M55 فاش شد: گوشی کاملاً پلاستیکی جدید سامسونگ!

گلکسی M55 و گلکسی F55 در راه است. به تازگی، اطلاعات بسیاری درباره گوشی سری F آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است. اما اطلاعات زیادی درباره Galaxy M55 در دست نیست. صفحه پشتیبانی این دستگاه با شماره مدل SM-M556B در وب‌سایت سامسونگ هند و آمریکای لاتین مشاهده شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی هوشمند دقیقا در کدام بازار ها عرضه می‌شود. اما انتظار داریم که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ، در بازار هند عرضه شده و یک رقیب قدرتمند باشد.

تصویر زنده Galaxy M55

یک افشاگر اطلاعات، تصویر زنده گلکسی M55 را به اشتراک گذاشته است. تصویر مذکور، این تلفن هوشمند را در رنگ های مشکی و آبی به نمایش می‌گذارد. مانند سایر گوشی های سامسونگ، لنز های این دستگاه نیز به طور عمودی قرارگرفته اند. سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy M55 دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که فریم این دستگاه از پلاستیک ساخته شده، زیرا که هیچ خط آنتنی بر روی آن دیده نمی‌شود. پنل پشتی کمی در امتداد لبه ها خمیده است و احتمالا مانند فریم، از جنس پلاستیک خواهد بود. گوشی های جدید سری A سامسونگ از ویژگی Key Island (برآمدگی اطراف دکمه های پاور و تنظیم صدا) برخوردارند. این طراحی اما در Galaxy M55 دیده نمی‌شود.

به تازگی، Galaxy M55 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام بهره می‌برد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، Galaxy M55 اولین گوشی سامسونگ است که به این تراشه مجهز می‌شود. به لطف FCC، ما همچنین می‌دانیم که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ با نمایشگر OLED و تراشه Exynos معرفی شدند

نظر شما درباره Galaxy M55 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حیف که سری ام دور وارد کشور می‌شود و قیمت هم مناسب و منطقی نیست وگرنه گزینه پرفروش میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی