حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۴ لایت در راه است: نسخه ری‌برند شده Xiaomi CIVI 4؟

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | شیائومی

یک گوشی هوشمند جدید شیائومی در وب سایت گواهی استاندارد هند (BIS) ظاهر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه، شیائومی ۱۴ لایت نام خواهد داشت. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی ۱۴ لایت موفق به دریافت گواهینامه BIS شده است

این گوشی هوشمند جدید شیائومی با شماره مدل 24053PY09I در میان داده های گواهینامه BIS شده است. گفته می‌شود که Xiaomi 14 Lite احتمالا نسخه تغییر نام یافته Xiaomi CIVI 4 است که به تازگی با شماره مدل 24053PY09C در میان داده های تأییدیه MIIT مشاهده شده است. شیائومی معمولاً سری CIVI را در انحصار چین نگه می‌دارد؛ اما این سری با نام Lite در بازار جهانی عرضه می‌شوند. بنابراین، انتظار داریم که CIVI 4 با نام Xiaomi 14 Lite در بازار هند عرضه شود.

شیائومی ۱۴ لایت در میان داده های BIS

سال گذشته، شیائومی Civi 2 با نام Xiaomi 13 Lite در بازار جهانی عرضه شد. البته این تلفن هوشمند راهی بازار هند نشد. گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می‌دهد CIVI 4 ممکن است به عنوان Xiaomi 14 Lite در بازارهای جهانی از جمله هند، عرضه شود. این شرکت Mi 11 Lite و Xiaomi 11 Lite NE 5G را در سال ۲۰۲۱ در بازار هند عرضه کرد. اما پس از آن، هیچ دستگاه دیگری را از این سری در بازار مذکور عرضه نکرده است. به نظر می‌رسد که با شیائومی ۱۴ لایت، شاهد بازگشت این سری از تلفن های هوشمند شیائومی به بازار هند خواهیم بود‌.

طرح شماتیک Xiaomi CIVI 4

بازار هدف سری CIVI در چین، بانوان هستند. شایعه شده است که Xiaomi CIVI 4 دارای تراشه Snapdragon 8s Gen 3 خواهد بود. انتظار می‌رود که این چیپست در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) و در کشور چین معرفی شود. این تلفن هوشمند آینده سری سیوی دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات، Xiaomi CIVI 4 دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که شیائومی برای دوربین های این تلفن هوشمند، با لایکا همکاری کند.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، شیائومی هنوز جزئیات مربوط به CIVI 4 را تایید نکرده است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت در هفته‌ های آینده تیزر هایی را منتشر کند.

شیائومی Civi 4 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در راه است

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های لایت شیائومی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

امیدوارم صفحه نمایش خمیده نباشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی