حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ ایکس با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس رونمایی شد

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی ۱۲ ایکس با برخورداری از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس معرفی شد. این تلفن هوشمند ابتدا در بازار چین عرضه می‌شود اما در آینده، به بازار های بیشتری راه پیدا خواهد کرد.

ریلمی ۱۲ ایکس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

این گوشی هوشمند جدید ریلمی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۲۵ نیت و رزولوشن FullHD+ دارد. Realme 12x ضخامت ۷.۸۹ میلی‌متری و وزن ۱۹۰ گرمی دارد. همان‌طور که اشاره شد، تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده است. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ۱۲ گیگابایت رم مجازی) به دست کاربران خواهد رسید.

Realme 12x

ریلمی ۱۲ ایکس به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 به دست کاربران می‌رسد. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۵ واتی شارژ می‌شود. به سراغ دوربین های در نظر گرفته شده برای ریلمی 12x می‌رویم. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

Realme 12x

گوشی Realme 12x از گواهی IP54 برخوردار است. بهرمندی از این گواهی، یه معنای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند، برای امنیت بیشتر به سنسور اثرانگشت (تعبیه شده بر روی دکمه پاور) مجهز شده است.

قیمت Realme 12x با ۱۲ گیگابایت رم تنها ۱۹۴ دلار است

ریلمی ۱۲ ایکس در دو نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند را می‌توان در دو رنگ سبز روشن و تیره تهیه کرد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۱,۳۹۹ یوآن (حدودا معادل ۱۹۴ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت ۱,۵۹۹ یوآن (۲۲۲ دلار) قابل خرید خواهد بود. فروش رسمی Realme 12x از اول آوریل ۲۰۲۴/ ۱۳ فروردین (در کشور چین) آغاز می‌شود.

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

با توجه به مشخصات مذکور، نظر شما درباره ریلمی ۱۲ ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

شارژ ۱۵ که منسوخ شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی