حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M15 5G با تراشه مدیاتک در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی است. گلکسی M15 5G با تراشه مدیاتک در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. تأییدیه گوگل پلی نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن هوشمند نمانده است.

گلکسی M15 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus مجهز خواهد شد

طبق داده های کنسول گوگل پلی، Galaxy M15 5G از تراشه MediaTek MT6835V/ZA برخوردار است. این چیپست از دو هسته Cortex-A76 و شش هسته Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G57 برخوردار است. مشخصات تراشه مذکور، شباهت زیادی به Dimensity 6100 Plus مدیاتک دارد. این چیپست در Galaxy A15 5G نیز به کار گرفته شده است. انتظار می‌رود که عملکرد این دو تلفن هوشمند در کار های روزمره، مشابه یکدیگر باشد.

داده های کنسول گوگل پلی

گلکسی M15 5G سامسونگ با ۴ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این پنل از نوع AMOLED باشد. متاسفانه به جز اطلاعات مذکور، لیست کنسول گوگل پلی سایر مشخصات Galaxy M15 5G را فاش نمی‌کند. اما این دستگاه به تازگی موفق به دریافت گواهینامه Safety Korea شده است. این تأییدیه نشان می‌دهد که گلکسی M15 5G از باتری پرظرفیت ۵,۸۸۰ میلی‌آمپری آمپری (احتمالاً به عنوان ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعت به بازار عرضه می‌شود) برخوردار خواهد بود. همچنین تایید شده است که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

چندی پیش، رندر های Galaxy M15 5G فاش شد. این تلفن هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ، یک طراحی معمولی داشته و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته است. مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه های FCC و BIS شده که نشان‌دهنده عرضه آن در بازار های مختلف است‌. اطلاعات فاش شده از Galaxy M15 5G، نشان دهنده شباهت مشخصات این دستگاه با Galaxy A15 5G و Galaxy F15 5G است. این موضوع، با استراتژی معمول سامسونگ برای دستگاه های مقرون به صرفه‌اش مطابقت دارد. انتظار داریم که تفاوت های کوچکی میان این سه گوشی هوشمند وجود داشته باشد.

رندر های گلکسی M15 5G سامسونگ طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره گلکسی M15 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی