حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M15 5G سامسونگ با باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری از راه می‌رسد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

باتری گلکسی M15 5G سامسونگ در میان داده های چندین گواهینامه از جمله SafetyKorea، Dekra (اروپا) و BIS (هند) مشاهده شده است. به لطف دریافت تاییدیه BIS، می‌دانیم که این دستگاه در کشور هند عرضه خواهد شد.

گلکسی M15 5G نسخه ری‌برند شده A15 5G خواهد بود

گواهینامه های SafetyKorea و Dekra نشان می‌دهند که گلکسی M15 5G از یک باتری با شماره مدل EB-BM156ABY برخوردار است. لیست Dekra تأیید می‌کند که این باتری ظرفیت ۵,۸۸۰ میلی‌آمپری دارد. هم اکنون می‌دانیم که Galaxy M15 احتمالا از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. همچنین در میان داده های لیست SafetyKorea، تصویری از باتری این گوشی دیده می‌شود. متاسفانه گواهینامه BIS، جزئیات خاصی را درباره این تلفن هوشمند به اشتراک نمی‌گذارد.

تصویر باتری Galaxy M15 5G

شایعه شده است که Galaxy M15 5G در حقیقت نسخه ری‌برند شده Galaxy A15 5G با تغییراتی اندک خواهد بود. گلکسی A15 از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته است. نمایشگر این دستگاه، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus به عنوان قلب تپنده Galaxy A15 5G در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری OneUI 6 (مبتنی بر اندروید ۱۴) بهره می‌برد.

مطابق با گزارش منبع، سه لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy A15 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین های اولتراواید و ماکرو از دو سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. خوشبختانه این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار بوده و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. برای امنیت بیشتر، گلکسی A15 5G به سنسور اثرانگشت نیز مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A15 با نمایشگر ۹۰ هرتز Super AMOLED رسما معرفی شد + ۴ سال آپدیت اندروید

نظر شما درباره گوشی های مقرون به صرفه جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی