حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxOmark دوربین شیائومی ۱۴ مشخص شد: بهتر از آیفون ۱۴

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، دوربین، شیائومی

حدود ۴ ماه پیش بود که Xiaomi 14 رسما در چین رونمایی شد. این محصول طی رویداد MWC 2024 برای بازار جهانی و با قیمت خیلی متفاوت با بازار چین، رونمایی شد. به تازگی امتیاز DxOmark دوربین شیائومی ۱۴ مشخص شده و باید گفت که بهتر از آیفون ۱۴ است، حداقل براساس این مرجع بررسی دوربین.

امتیاز DxOmark دوربین شیائومی ۱۴

طبیعتا پرچمدار پریمیوم ۲۰۲۴ شیائومی در حال حاضر Xiaomi 14 Ultra است و بهترین خروجی دوربین را آن دستگاه دارد. فعلا بررسی دوربین Xiaomi 14 منتشر شده و عملکرد بدی هم ندارد. برای مثال در رده‌بندی DxOmark همسایه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس است.

در بخش دوربین، Xiaomi 14 مجموعه‌ای توسعه یافته با کمک برند لایکا را داراست. برای دوربین اصلی دارای یک لنز غیرکروی Vario Summilux است که گفته می‌شود در مقایسه با Summicron استفاده شده در شیائومی 13 سال گذشته، تصویربرداری پیشرفته‌تری ارائه می‌دهد.

شیائومی ۱۴ با ۳ حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو همره است. این سنسورها به ترتیب پشت لنزهایی دارای فاصله کانونی 23 میلی متر، 14 میلی متر و 75 میلی متر قرار دارند. برای دوربین اصلی دیافراگم متغیر f/1.6 تا f/2.2 نیز وجود دارد.

اما این مجموعه سخت‌افزاری، در کنار پردازش نرم‌افزاری شیائومی چه خروجی خواهند داشت؟

همانطور که می‌بینید، امتیاز کلی ۱۳۸ برای دوربین اصلی شیائومی ۱۴ ثبت می‌شود. اگر بخواهیم ببینیم که این امتیاز مشابه چه محصولاتی است و موقعیت این دستگاه در کجای جدول موبایل‌های تست شده توسط DxOmark قرار دارد، تصویر زیر برای شماست:

در صورت تمایل می‌توانید گزارش کامل تست دوربین Xiaomi 14 در DxOmark را از اینجا مطالعه کنید.

نظر شما درباره عملکرد دوربین این مدل پایه سری پرچمدار ۲۰۲۴ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)