حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی شیائومی 14 فاش شد؛ مدل پرو راهی بازار جهانی نمی‌شود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

آخرین گوشی پرچمدار شیائومی، Xiaomi 14، قرار است در تاریخ 25 فوریه/6 اسفند به‌صورت جهانی معرفی شود. طبق اطلاعات فاش‌شده جدید از نشریه یونانی Techmaniacs، قیمت اولیه شیائومی 14 در این کشور 1099 یورو برای مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین به‌نظر می‌رسد مدل Xiaomi 14 Pro درنهایت به‌صورت جهانی عرضه نخواهد شد و در انحصار چین باقی می‌ماند. بااین‌حال، مدل سوم این خانواده یعنی Xiaomi 14 Ultra در همان تاریخ اعلام‌شده معرفی می‌شود و چندی بعد درکنار مدل استاندارد در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

قیمت جهانی شیائومی 14

افزایش قیمت شیائومی 14 درحالی صورت می‌گیرد که مدل شیائومی 13 سال گذشته با قیمت 999 یورو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. متأسفانه، به‌نظر می‌رسد شیائومی در خارج از چین گوشی پرچمدار خود را با رم 16 گیگابایت ارائه نخواهد کرد.

مدل‌های چینی شیائومی 14 با حافظه 512 گیگابایتی (یا بیشتر) از رم 16 گیگابایتی چشمگیر برخوردارند، اما به‌نظر می‌رسد که این میزان برای مصرف‌کنندگان جهانی کاهش یافته است زیرا اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که نوع 512 گیگابایتی با 12 گیگابایت رم همراه شده است.

از سوی دیگر، این جزئیات همچنین از شایعات قبلی مبنی‌بر اینکه مدل پرو شیائومی 14 در انحصار چین باقی خواهد ماند، پشتیبانی می‌کند. این مورد نیز احتمالاً به این دلیل است که این شرکت قصد دارد مدل اولترای خود را درکنار مدل استاندارد عرضه کند.

قیمت جهانی شیائومی 14

قیمت جهانی شیائومی 14

بنابراین به‌نظر می‌رسد شیائومی درنظر دارد تا مصرف‌کنندگان یا شیائومی 14 پایه را انتخاب کنند یا با جهش از روی مدل پرو، نسخه اولترا را انتخاب کنند. این می‌تواند شیائومی 14 پرو را به گزینه‌ای با کمترین مطلوبیت در میان کاربران تبدیل کند.

علاوه‌بر این، گزارش اخیر حاکی از آن است که نسخه تیتانیوم ویژه‌ای از Xiaomi 14 Ultra درحال‌توسعه است که گفته می‌شود فقط در پیکربندی 16 گیگابایت + 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

همچنین یک مدل استاندارد در پیکربندی 16 گیگابایت + 1 ترابایت وجود خواهد داشت، اما نسخه تیتانیومی قیمت بیشتری دارد.

صرف‌نظر از این، هر دو مدل استاندارد و اولترا با ویژگی‌های شاخصی مانند پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین لایکا و نمایشگر AMOLED با رزولوشن و رفرش‌ریت بالا عرضه خواهند شد. به‌محض اینکه جزئیات جدیدی در دسترس قرار گرفت، مطمئناً شما را از سری Xiaomi 14 مطلع خواهیم کرد.

نظر شما درباره قیمت جهانی شیائومی 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی