حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی جهانی سری شیائومی ۱۴ رسما اعلام شد: ۶ اسفند ۱۴۰۲

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

سری Xiaomi 14 پیش‌تر در چین معرفی شده بودند. ما عادت داریم که در رونمایی‌های برندهای چینی حداقل ۲ مراسم داشته باشیم، یکی برای رونمایی در چین که ابتدا رخ می‌دهد و سپس رونمایی جهانی را رونمایی در بازار هدف خارج از چین، مثل هند. به تازگی تاریخ معرفی جهانی سری شیائومی ۱۴ رسما اعلام شده است که ۶ اسفند ۱۴۰۲ صورت خواهد پذیرفت. این روز، آغاز کنگره جهانی موبایل یا MWC 2024 است.

تاریخ معرفی جهانی سری شیائومی ۱۴

شیائومی به تازگی و رسما تایید کرده که سری شیائومی ۱۴ در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲ به صورت جهانی معرفی می‌شود. شیائومی این موضوع را از طریق کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی خود تأیید کرد، اگرچه هنوز ساعت دقیق رویداد را نمی‌دانیم.

آنچه ما حدس می‌زنیم این است که این رونمایی تقریبا به طور قطع به عنوان بخشی از کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلون خواهد بود. زمان بندی کاملاً متناسب است، حتی اگر شیائومی تصمیم گرفته باشد به آن اشاره نکند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برای این رویداد، شیائومی از عنوان “Lens to Legend” استفاده می کند. این طبیعتا به توانایی دوربین محصولاتش اشاره دارد.

شیائومی ۱۴

شیائومی ۱۴

متاسفانه فعلا این شرکت اشاره نکرده که دقیقا چه گوشی‌هایی را در رویداد مذکور معرفی خواهد کرد. ما انتظار داریم علاوه بر مدل پایه شیائومی ۱۴، مدل پریمیوم‌تر Xiaomi 14 Ultra نیز همینجا رونمایی شود.

آنچه که شایعات حاکی از آن هستند این است که ما شاهد عرضه ۲ گوشی خواهیم بود. این می تواند به آن معنی باشد که شیائومی 14 پرو اصلا وارد بازار جهانی نخواهد شد. در حقیقت شاید بازار جهانی فقط شیائومی ۱۴ و ۱۴ اولترا را دریافت کند.

شیائومی 14 پرو احتمالا به‌صورت جهانی عرضه نخواهد شد

هر دو دستگاه از تراشه قدرتمند و به‌روز کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهند برد. در مقایسه با شیائومی ۱۴ مدل پایه، نیازی به گفتن نیست که شیائومی ۱۴ پرو با صفحه نمایش با رزلوشن بالاتر و بزرگتر و تنظیمات دوربین قدرتمندتر عرضه شد.

درباره Xiaomi 14 Ultra باید گفت که شایعات معتقدند در بخش دوربین از Xiaomi 14 Pro پیشی خواهد گرفت. گفته می‌شود این گوشی از دیافراگم متغیر در دوربین اصلی استفاده می‌کند و چهار دوربین واقعاً قدرتمند در پشت ارائه می‌کند. حسگر دوربین سونی LYT-900 ظاهرا برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ۶ اسفند ۱۴۰۲ چه دستگاه‌هایی را از شیائومی شاهد باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)