حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قوی‌ترین قاتل پرچمدار در ابتدای سال ۲۰۲۴ کدام گوشی اندوریدی است؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست

بنچمارک Antutu شاید با حاشیه‌های زیادی که برایش پیش آمد و از گوگل پلی استور حذف شد، اما همچنان یک معیار قابل اتکا برای سنجش عملکرد محصولات مختلف است. با این حال همواره باید در یاد داشته باشید که اعداد بنچمارک‌ها صرفا نشان‌دهنده برتری یک محصول نیست. بیاید با بررسی نتایج بنچمارک Antutu ببینیم قوی‌ترین قاتل پرچمدار در ابتدای سال ۲۰۲۴ کدام گوشی اندوریدی است؟

قوی‌ترین قاتل پرچمدار ابتدای سال ۲۰۲۴

جدیدترین گزارش AnTuTu برای ماه دوم سال 2024 به تازگی منتشر شده و بهترین گوشی‌های هوشمند “قاتل پرچمدار” را به ما نشان می‌دهد.

این بار باز هم در صدر لیست قاتلان پرچمدار شاهد حضور Redmi K70E هستیم. این محصول از اولین حضور خود در دسامبر 2023 در صدر جدول مذکور بود و در این ماه، امتیاز 1,405,360 را ثبت می‌کند تا بسیار جلوتر از رقابت باقی یماند.

تراشه استفاده شده در ردمی K70E همان دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک است که در پوکو X6 Pro هم استفاده شده و در بازار ما موجود است. شما می‌توانید بنچمارک‌های این تراشه را در این ویدئو تماشا کنید و تست گیمینگ آن را نیز در مطلب پایین‌تر ببینید:

ویدئو بنچمارک مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا را تماشا کنید

ویدئو تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو شیائومی را تماشا کنید: ۷۵ دقیقه تحت فشار

بسیار خوب، بیاید نگاهی به ۱۰ گوشی برتر موجود در دسته بندی قاتل پرچمدار نگاهی بیاندازیم. گوشی‌های اندرویدی که در بنچمارک Antutu و در دومین ماه از سال ۲۰۲۴ توانسته‌اند بالاترین امتیاز با کسب کنند.

مدل محصولات در کنار حافظه رم و حافظه داخلی آن‌ها در کنار امتیاز کسب شده در این این تصویر قابل مشاهده است:

بیشتر این محصولات در بازار چین در دسترس هستند. با این حال همانطور که گفتیم رتبه اول این لیست سخت افزار کلی مشترکی با پوکو ایکس ۶ پرو دارد. همچنین ردمی نوت ۱۲ توربو همان پوکو F5 است.

نظر شما چیست؟ توان سخت‌افزاری دستگاه شما چقدر برای‌تان مهم است؟ از دسته محصولات قاتل پرچمدار خرید می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)